JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2018 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 30
累積人氣: 11736
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天
▉]]..pUzZLeD,,** 鬱悶

                   哎~呢排訓得唔係太好  日日返學都過早起身  又唔夠訓  成身好鬼攰  朝

朝早又要企操埸  熱到痴肺  琴日方蛇話比我地聽物理唔係買03年版而係06年版 

搞錯呀  等人地買晒先話比人地聽張書單出錯左  講完之後又冇交代  我覺得係間學

校錯囉  好應該負上全責  成日去買豬又賣晒  學校又唔幫人買  又話要睇下係咪有

10個人冇買先幫你book  今日miss林講左佢自己教豬既方式  我覺得佢教豬既態

度超正  e.g. 今日測返琴日教過d野  目的確寶你係咪真係識  如果好多人唔合

格  佢又會諗方法教到我地識為止  講完佢就開始教豬  嘩~a-maths 真係好難  佢講

左一題  個個人都O晒咀  有D人就明少少咁  本黎好有信心會刻服a-maths既  但經

過今日呢10min就feel到好恐怖  自信再次跌返落谷底  夠竟我係咪唔係揀錯科呢?

英文堂等左丫蛇一堂先黎  咁就miss左一堂啦  佢好似好kai咁  感覺佢教豬唔係好

掂咁  今年實會好辛苦  哎!!!  4

 

刊登時間︰ 2006-09-05 02:27 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)


zuki 於 2006-09-08 09:47 PM 發表:
讀理科好慘呢^__^"

   比d心機啦..咁鍾意計數。

    我讀政公讀得還可以,但係我都係鍾意art多d..呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

      其實我1D都唔鍾意理科  只不過鍾意數學姐嗎  我又唔知讀咩好  揀無可揀  = =  無奈
 
我1D都唔鍾意讀書  讀書真係好煩 !!!  哎~順期自然啦
Posted at 2006-09-10 06:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]