JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2018 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 9
累積人氣: 11963
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2006 年 9 月 13 日  星期三   雨天
▉]].. 一埸吳會,,** 不安

               哎!!好鬼死眼訓 殘廢芝morning  call 都唔係好想聽  但局住要起身  如果

唔係實遲到 見出面落好大舊狗屎 第1時間即卡開著左部電視睇下咩情況先  點知...

哎~令人好失望既結果唔係黑色爆雨  如果唔係就可以訓多陣架嗎  嗚嗚...

  咦~第1堂生物悶到秋根  好彩黃蛇冇返  so唔洗上  成班駁命做amath&math  d

數好似...

 成日都做極都做唔晒咁既 做完又有做完又有 = =" math又突然間小測  一D心理 

準備都冇  死啦  有幾題唔識做  好驚fail要留堂補測 英文堂梁蛇企我隔離講豬  我

好鬼驚佢講野果陣嘖d口水埋黎  so艾埋牛奶華度  梁蛇上網search "US"解釋  點

知彈左個鹹網出黎  搞到成班哄動 哇卡卡...

               最尾果堂BIO 死賤man無啦啦拎左舊紙丟我        我又丟返佢

    死賤哩佢拎返象根射我         我同方蛇講話佢拎條象根射我        好痛

<<其實1D都唔痛既 呵呵...之後丫蛇叫佢唔好再射象根  賤man親丫蛇唔留意又過

黎打我  跟住葉俊芬又加鹽加醋  我拎左舊紙丟佢  點知佢避開左 搞到我丟左丫蛇 

丫蛇即卡O晒咀問:{邊個掉既?}  頂~個個都指住我  之後我扮晒可憐:(咦~你地成

班夾埋屈我!!)  丫蛇都唔知信邊個好  之後佢地個個都話我:{你D演技好勁

呀 good!!)

     放學果陣好樣衰呀  有個f1仔起我後面爆晒粗叫行快d  我以為佢爆粗

鬧我  之後我未鬧返佢  佢好驚咁望返我  殘廢芝&丫肥覺得果個f1仔唔係鬧我(鬼

知咩  無啦啦起我後面大大聲講x你媽媽 行x快d啦)  咁我未以為佢真係鬧我囉   

聽完佢地分釋之後  覺得幾岩  果陣好想同佢say sorry!!!但果個f1仔已經走左 同

埋我都唔記得佢咩樣 6

 

刊登時間︰ 2006-09-13 05:56 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]