|
今朝鬧鍾嚮左 心諗:{殘廢芝仲未morning call 即係個鬧鍾吳鳴啦} comtenute Z
zZz 原來殘廢芝唔記得call我 頂~等左多部lift都冇位 搞到我要跑樓梯落去 心諗:{死啦!
遲硬到啦 希望佢地唔好等我啦 好驚連累佢地遲到} 落到去真係人影都冇隻 先至鬆一口氣
哎~又唔記得帶錢點搭車呢 唔理啦 跑返去啦 一邊跑一邊睇下見唔見倒佢地 點知跑左好耐
一人個同校既人都冇 果陣好驚遲到放學要留堂 又唔知幾點仲要好似鹹濕婆周圍望人地隻
錶
但又睇唔倒幾點 跑跑下見倒朱朱好輕鬆咁慢慢行返school 我好疑惑咁問佢:{咦~你行
得咁慢既 乜仲有好多time咩?} 朱朱:{跑乜鬼呀 仲有1分鍾都遲到啦} 1分鍾!?即卡狂跑返
school 跑跑下比陳永基踩甩隻鞋 搞到我跑唔倒 佢又唔say 疏 我企埋一邊著返隻鞋成日
盲頭烏英咁標返學校 跑到校門口 比其他學校d人見倒
佢地唔知做乜鬼『嘩嘩 ...』<<可能話我跑得好快啦 岩岩好跑入門口先打鍾 我覺得自己好犀利呀 1分鍾都可以跑返
學校 跑左咁耐攰到痴媽根 仲要行5層 隻腳冇晒力成身好震 仲要好免強扶住d欄杆行上
5樓 死人賤man拉一拉我豬包 搞到我差d跌左落去 好彩有扶住欄杆炸 如果唔係....
2

|