|
今日班際籃球比賽 我地班VS 5D班 嗚嗚....我地班輸左4分呀 算啦人地籃球隊既人多過我地
班 輸左都唔係好樣衰姐 加上又唔係輸左好多分姐嗎 佢地都盡左力未得囉 ^_^ 今日上英文堂渣勝好
慘呀 比個f1仔吐口水落個頭度 妖~班死人f1仔好Q核凸架 點解我地間學校會收埋D咁曳既學生架!? 成日
周圍吐口水 一D教養都冇 上次起東薈城有個F1仔吐口水落個丫伯條褲度 影衰我地間學校 正一PK仔黎
架 仲有一次火警演習完同雞娜行返上去班返 我&雞娜2樓樓梯 個F1仔仔起4樓吐口水落黎 好彩冇中頭
獎炸 如果唔係佢實死
今日校長都有睇我地班上堂 落左堂好想問佢可唔可以轉班 但最尾都唔敢問 放左學果陣問MISS
王 佢話而家轉班遲左少少 不過轉返理科班應該都會有機會既 佢叫我同左班主任傾左先 心諗:{MISS林
一定唔制架啦 佢一定問我好多野架 又好驚Hurt親佢 如果再唔問就會冇機會轉班架啦 咁自己一定會好
慘} 鼓起同佢傾返個問題 丫媽!!我終於得左啦 我講晒我既心聲出黎 成個人舒服晒 雖然轉班成功率好
低 但miss話會盡量幫我同校長傾下 好希望可以轉倒啦&可盡快逃出a-maths的魔掌 4

|