JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« April 2022 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 28
累積人氣: 11734
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 7 月 25 日  星期一   晴天
俾無聊人玩電話

       琴日殘廢俾一個低能仔整估呀!哈哈..我都唔知果個低能仔點知殘廢芝個屋企電話同埋殘廢丫妹個手提電話..我諗.[我地去愉景灣鎮表見工交左份表俾經理..經理擺\我地D表起張椅度..D員工抄底左殘廢個電話] 所以未整估佢\囉..果條友好低能架..殘廢好想知果條友係邊個未鼓起勇氣未打俾果條友囉,,但殘廢好驚唔敢講野..

    佢\叫我幫佢\問果條友野喎..條友勁低能,起度玩野..激起我把火,,咁我未爆粗鬧佢\囉..果陣時殘廢丫妹D  FD起度..俾殘廢D妹 D FD聽倒我爆粗咁勁..哎..教壞細路~>.<~我覺得條友好犀利囉..狂俾我爆粗鬧佢\都唔嬲。琴晚丫肥腥左個GAME網俾我,果個網有好多低B  GAME玩岩晒我呢D低B婆..咦~果D GAME靜係可以玩一次炸

     ,激死人唷!跟住丫肥同我玩ICQ D 包~展~揼GAME..過左一陣呀輝同我講返果日我去機埸表演D野..佢\話知邊個係我喎!最後未又係唔知,佢\估殘廢係我呀.笑Q死我,

跟住我同佢\傾左一陣電話..我以為同佢\冇野傾添!點知都幾多野傾,佢\爆左好多關於佢\D野俾我聽,佢\仲問我D我人野,我答左佢\,佢\好似唔信咁~同佢\傾左好耐..佢\叫我打佢\屋企,,原來佢\屋企鎖左133架,最後我都冇打到俾佢\.我叫左丫肥整估一條友,

      我教丫肥吹水昆果條友..丫肥話:[咦~你教我講D野咁假.都唔知佢\信唔信..我都係自己吹仲好過]點知死麻筆肥靜係識得問果條友呢句:[你係咪丫進]頂!我以為佢\真係諗到點昆佢\..麻筆肥俾果條友串返轉頭..佢\真係冇用丫。

     殘廢無啦啦CALL我問:[老魚你試唔試我整D(燸米慈)?]我拎左D燸米慈返黎,我家姐食左兩舊.我問我家姐好無食?佢\話:[好難食]我心諗:[難食?咁你就咪鬼食兩舊咁多啦丫笨!]又話人地整得樣衰喎..佢\自己整得仲樣衰啦..又難食。

 

刊登時間︰ 2005-07-25 11:03 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)


小芝..((* 於 2005-07-27 01:17 AM 發表:
呀皮話我地個板好花..講真..我又唔係真係覺得花啵..
咁我地花..佢果個都花嫁姐..唔通你可以整到唔花而又令咩>"<"
咁好野既話,,我比個good你.囉!..
 
花既意思係指頭開果d標題..?果d圖..定係個背景呀!!!
不如叫呀皮幫你整呀..我相信佢整既野一定好令.唔花嫁..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

     佢講既野又冇講錯既~真係幾花既~算啦..只要我地自己鍾意未得囉~洗乜理人地點講既..佢講我地又唔會痛唔癢既!我就係覺得佢整果個版唔令先唔叫佢整姐嗎!我覺得佢指我地個版花既係...d圖片囉..
Posted at 2005-07-27 01:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



"*兇手_琪::` 於 2005-07-25 11:24 PM 發表:
新板喎∼不過我唔多鍾意你個首背景音樂,我聽緊歌架嘛,好煩--’
一睇就知阿芝整,同佢既品味差唔多!都係花得制...不過佢個個花好多..............
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

     呢個版係殘廢幫我整架,我都唔識整.我覺得呢個版都整得唔錯,至於呢首歌我好鬼鍾意架..如果唔係我都唔會連個icq都叫小丑魚啦!遲d你就唔會覺得嘈架啦..我會叫殘廢幫我整個音樂合,任人選歌..你都幾醒呀!一睇就知係殘廢既品味***哈哈
Posted at 2005-07-26 09:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



丫肥 於 2005-07-25 11:23 PM 發表:
我都唔想架..我都唔知依幾日做咩咁..可能好來冇玩過人...正到我唔知點講呀..=.=
下次..真要玩多d人先得呀..廢時比人串返呀>.<就寫咁多先..下次先寫呀
老西..我星期5返大6呀..你想我買咩手信比你呀???<(西汁...老汁...白汁..紅汁)<==講下笑呀>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

      算啦!怪你都冇用啦..可能你果陣好緊張呢..識玩未識玩唔識玩字唔識玩囉..玩下姐嗎..我又唔會怪你既..拿~肥閪唔好擺起你個閪心度丫..我驚(隔)爛你個閪就唔好啦..肥閪你唔好玩啦..你咁既大話都講得出既?你夠膽話冇玩過人?上次玩得果條友幾勁丫..我起度狂笑,,下次再玩人..我實俾多d機會你既,,放心喎..老閪實睇住肥閪既..講真呀..你琴日俾果條友串返轉頭真係幾樣衰架..但佢串你串得好過癮..我like
你返大陸托呀?係咪又北上做呀丫?唔好啦,,我驚你個洞變得越黎越大丫*<<諗起都想嘔     你講送果D不知所謂既汁俾我?哎~留返俾你自己用好過啦,,我知你好需要架..北上做雞要查多D架,,如果唔係好傷你個妹架..記住俾多D果d汁你呀妹飲丫,,如果唔係你丫妹會俾細佬折磨死架波..哇卡卡~~
Posted at 2005-07-26 09:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



o華•晴天┼o 於 2005-07-25 11:14 PM 發表:
hihi
噫....
你會唔會返大陸呀!
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

      嘻嘻!
            我諗住唔返啦!而家返都冇乜時間啦..又要買書,,返到去又悶喎!咁你又返唔返丫?
Posted at 2005-07-26 09:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



*'..薯仔﹏寶/\/ 於 2005-07-25 11:11 PM 發表:
我都有份包嫁......好難食咩?????????????????鳴............失望//
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

         咦~~你都有份去殘廢屋企整D燸米慈架?唔係好難食呀~如果難食既話我就唔會咁話我家姐啦..係咪?寶寶又唔洗咁失望既..我家休條目咀唔識欣賞姐,,我識丫嗎,,你知唔知我食左好多個丫..勁正丫..殘廢拎俾我食果陣,,我擺個口度未吞..殘廢好緊張咁問我:[好唔好食丫?]我心諗;[我都未吞落去,,點鬼知好無食丫]我食完一個覺得幾好味..我仲起佢屋企食左幾個架!哈哈~~
Posted at 2005-07-26 09:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]