| «‹ January 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2005 年 7 月 26 日 星期二  |   |
好鬼死悶  |
|
哎~今日晨咁早起左身,我屋企隻死人狗吠我,頂~琴晚我仲抱過佢架!佢平時好鬼死驚人架..都唔知佢今日係咪食錯藥,係又吠唔係又吠..勁煩..而家果3隻狗俾人拎走咯!終於可以耳根清靜,今朝嚇死我呀!我開左部腦上日記版睇下,,無啦啦自動熄機,,我以為中左毒,,好彩開到炸,,如果我整到部腦中毒我細佬實鬧死我~
食午飯果陣我細佬去左食飯..我見佢又hold住C S起度咁我未玩下囉..我又唔識玩喎..我家姐狂話:[好心你啦,唔識玩就咪鬼玩啦..咁鬼蠢]頂佢個肺丫!狂話我蠢..佢估佢自己好醒麼..佢未又係唔識打.樣衰婆..唔識玩未唔識玩囉..洗死丫..玩完我未CALL我D FD聽日去SWIM..點知D人有D唔起屋企,一D就訓左覺。

|
刊登時間︰ 2005-07-26 08:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|