|
我覺得今日自己好衰呀!難得大家姐返黎我又唔陪佢..仲偷偷地出去..因為佢唔俾我去SWIM..我昆佢:[我陪殘廢去荃灣買書]佢:{而家咁早邊有新書賣,,遲D先去啦..}我又唔知點拒絕佢..佢今日叫我丟垃圾果陣..我偷偷咁走左出去咯!今日實悶死佢..得返佢自己一個人起屋企,,細佬又返左馬灣,,二家姐又返左學..我都唔想架!鬼叫自己應丞左人地咩..咁冇理由咁衰囡放人地飛機架嗎!我已經遲左落去架啦..我以為自己又遲到添..點知落到去人影都冇隻>.<仲等左好耐先齊人出發..哎~果陣勁無奈得返我同麻筆狗熟架炸..其他都唔熟..佢地有講有笑..呀皮又話去點知大毒劉CALL佢去CAMP..佢即卡去..佢一聽倒重要人物(大毒劉)乜野都應丞,,最終未又係放左我地飛機
殘廢又自己一個拎左部MP3去整..其實我想陪佢去既..但唔通得返呀肥一個去咩..如果我陪殘廢,,,丫肥實唔去囉!
我今日都唔知做乜鬼搭車暈車浪..我咁大個囡都未試過囉//原來暈車浪係咁辛苦架,,我有
架..但
唔出野出黎囉..因為我今日趕住出去冇食到野..可能冇食野既關係先會想嘔架姐..到左果度殘廢細細妹個FD唔記得帶學生証..唔俾入..佢個FD用自己張相痴左人地本手冊倒話係自己本手冊...點知俾人發現左..仲俾人地話:[你知唔知你魏做証件係有罪架]果陣時我地起度諗:{會唔會咁大年事丫?}最後佢都搵左一個唔識既成年人帶佢入左去..我地起水度玩追逐..原來佢地唔係好識游水,,所以好快我就追倒佢地..哈哈~我追殘廢青果陣..突然間前面有個女仔向住我游埋黎..由於果陣太近我,SO(被)唔開..果個女仔隻手好似叉魚咁叉埋我隻眼倒..果陣時勁痛呀!我未游埋岸抖抖..其他人見倒我按住隻眼以為殘廢青整倒我..狂咁鬧佢..殘廢青真係慘俾人(煙枉)

嘩~我隻眼又腫又痛又爆薇絲血管..果陣我隻眼張唔開..搞到我大細眼勁核突..撞倒我果個女仔走過黎同我SAY疏..我同佢講:[我冇事放心]..哎~果陣慘爆贂住人地玩..自己又唔玩得成個傻婆咁企起麻筆狗隔離..我真係好驚隻眼有事.
.抖左一陣無啦啦有幾個丫伯游埋過黎..令我諗返上次果個丫伯<<<諗起都想死
咁我見隻眼好似冇乜野咁存游去D FD度一齊玩囉..我叫左麻筆狗架啦..但佢話唔去喎..我心諗:[成日企起個岸邊唔悶架咩?唔通佢想溝D伯伯
]
起室內泳池游左陣見有D凍未同殘廢出去室外泳池游囉..我地去左按摩池度按摩..殘廢好白痴架諗埋D核突野..我都廢事講出黎啦..廢事俾你地睇完實揼狗佢就唔好啦..
游左幾個鍾我地變左呀婆..D皮(抄晒)..我+麻筆狗+殘廢青一齊走先..其他人仲游緊..我地一邊行 ,一邊吹水..我同殘廢俾麻筆狗同埋殘廢青呢兩條友笑Q死..佢地講錯勁多野.EG:(嘻!MAN) (KAI 子).麻筆狗就話:[嘻!蚊]同埋{溪子}...殘廢青講劉斯琪個名仲黎普{劉輸琪喎}頂!!咁都講得出..真係俾佢地笑Q死..殘廢青想講野,,但俾我姪到佢冇聲出..咁低能呀佢。我姪佢果d野好核突..都係唔寫..廢事教壞人啦..
<<<似唔似我呀?哇卡卡~~
好多謝丫皮...知道我隻眼有事咁關心我...THX!!!

|