琴晚殘廢叫我聽日去機埸見工喎..佢話美心請返我地..我唔信佢..我話佢昆我..因為我成日昆佢..我覺得佢會想報仇..so未唔信佢囉..哈哈..今日我家姐叫我拎d衫去學校俾佢換..我見倒一個補習丫sir望住我..我心諗:[睇死佢很定以為我係我家姐啦]我起果個丫sir面前經過..佢同我講:[咦~咁快游左去換衫既?]我都聽唔倒佢有講野//我靜係聽倒杜sir同我打招呼炸..我走左冇幾耐,,我家姐又起果個丫sir面前經過..丫sir以為自己撞鬼..哈哈..丫sir今日online問我家姐..{今日果個係咪佢細妹喎?}
1點幾我同殘廢搭車去機埸見工..果個經理要分開見我地兩個..我係第一個死先既..咦..果個經理勁白痴狂問我好多野..好似查家宅咁..勁無奈!佢同我講:[呢份工好辛苦架]我:{我口快快咁講..我知.我有個fd起度做架..仲爆左佢個名出黎}我覺得好似連累左佢咁..好耐久..果份工勁麻煩,,要化妝又要乜//好鬼死多野要整.今日我又唔知做乜野氣腰好得死累~>.<~