JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 48
累積人氣: 11754
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 7 月 30 日  星期六   雨天
為了工作 鬱悶

          今日去左銀行整戶口..去到又唔記得帶呢樣又唔記得帶果樣..哎..就係咁走左兩次..最終都成功左..峻到黎殘廢打左俾我..佢叫我問下公司司可唔可以提早一日返工...我打去問....點知我整錯左戶口..哎..好鬼死麻煩丫..整戶口d野我冇都唔知>"<...搞到咁麻煩我有d唔想做,,我未諗住call殘廢..點知佢開緊工..冇聽我電話..咁我未起屋企等佢放工..再call過佢同佢商量下點做 我而家有好多野擔心 唔知點算,,好想有人可以幫下我..

   好野!!總於有人幫我啦,,劉SIR星期一幫我搞丫 丫皮都陪我去整,,,今日我起度打雞..丫皮CALL我:{老魚,,我好悶丫//}<<佢講呢句野都唔知幾左幾多次..勁似老顏囉..我未講俾佢聽..劉SIR果日都陪我去架..丫皮一聽倒劉SIR勁開心丫..哎.D人真係現實架姐..

殘廢今日話返工好辛苦喎...哎..我想返都冇丫.. 而家得返自己一個起屋企,,二家姐去左唱K..又係自己一個食飯..好孤單丫而家!!冇人陪..

   今日我叫左丫輝俾佢個ICQ我玩...唔知點解佢會俾既...我問佢{你唔驚我改你蜜碼咩?}佢:[最多未唔玩ICQ] 太好啦..哇卡卡~~哎!!佢個ICQ都冇人既...又係悶死..佢叫我ON佢個ICQ唔可以ADD果個丫媚喎!!佢話同佢有D問題喎...輝爺叫到唔通唔聽咩..我識咁多個網友之中..佢係未俾我DELETE過既..同佢係最多傾...我識左佢兩年幾啦,,佢幾好人架,,犀唔犀利先???

 

刊登時間︰ 2005-07-30 02:12 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)


珊。〞 於 2005-07-31 08:14 PM 發表:
我又尼喇!!
開唔開心呀!??
今次唔洗你叫我都尼幫你呀!!
唉!!!講左出尼都冇人可以幫到我架喇∼><講尼都冇用
甘係唔係到你幫我留言呀!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯...今次算你乖啦..你唔講屈起個心度未仲衰...可能你冇信任既朋友瓜!!如果唔係你都唔會話講出黎都冇用啦...放心你實會幫你留言既!!
Posted at 2005-07-31 08:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



katie 於 2005-07-31 03:32 PM 發表:
haLO ,,我係katie 丫!!上我dairy la!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈佬...我個版都唔同你既..係留唔倒言架
Posted at 2005-07-31 08:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小白兔 於 2005-07-30 09:27 PM 發表:
halo~^.^~限小姿姿~~你好丫....好掛住你添....哈哈.!!
希望可以同你做個知心友啦!!!同快d見到你喇~~~~~~~~~
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



珊。〞 於 2005-07-30 04:36 PM 發表:
*∼嗨嗨∼*我尼左喇!!
係唔係好好人呢...XDDDDD
我都知好架喇!!
唉!!!近排D野就迫到我痴線架喇>B<
衣家我好辛苦呀!!!><嗚.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁都叫好人丫??我唔叫你又唔黎既??哇卡卡~~有幾好丫?咩野迫到你痴線咁把炮?你搵人傾下囉!!!係啦...7仔請唔請你丫?
Posted at 2005-07-30 06:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rachel 於 2005-07-30 02:42 PM 發表:
hihi~JESICA
我黎左啦!
^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

      `牙希好多謝你上黎幫我留言波...好開針認識你地兩個唷..仲有..好多謝 你讚我個版版令..
Posted at 2005-07-30 02:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]