|
今日去左銀行整戶口..去到又唔記得帶呢樣又唔記得帶果樣..哎..就係咁走左兩次..最終都成功左..峻到黎殘廢打左俾我..佢叫我問下公司司可唔可以提早一日返工...我打去問....點知我整錯左戶口..哎..好鬼死麻煩丫..整戶口d野我冇都唔知>"<...搞到咁麻煩我有d唔想做,,我未諗住call殘廢..點知佢開緊工..冇聽我電話..咁我未起屋企等佢放工..再call過佢同佢商量下點做
我而家有好多野擔心
唔知點算,,好想有人可以幫下我..

好野!!總於有人幫我啦,,劉SIR星期一幫我搞丫
丫皮都陪我去整,,,今日我起度打雞..丫皮CALL我:{老魚,,我好悶丫//}<<佢講呢句野都唔知幾左幾多次..勁似老顏囉..我未講俾佢聽..劉SIR果日都陪我去架..丫皮一聽倒劉SIR勁開心丫..哎.D人真係現實架姐..
殘廢今日話返工好辛苦喎...哎..我想返都冇丫..
而家得返自己一個起屋企,,二家姐去左唱K..又係自己一個食飯..好孤單丫而家!!冇人陪..
今日我叫左丫輝俾佢個ICQ我玩...唔知點解佢會俾既...我問佢{你唔驚我改你蜜碼咩?}佢:[最多未唔玩ICQ]
太好啦..哇卡卡~~哎!!佢個ICQ都冇人既...又係悶死..佢叫我ON佢個ICQ唔可以ADD果個丫媚喎!!佢話同佢有D問題喎...輝爺叫到唔通唔聽咩..我識咁多個網友之中..佢係未俾我DELETE過既..同佢係最多傾...我識左佢兩年幾啦,,佢幾好人架,,犀唔犀利先???

|