今日晨起早起左身..因為擔心返工D野..哎..見訓唔著未出去廳到睇TV囉..睇睇下又訓著左..點知無啦啦殘廢打黎嘈醒左我..咁我未陪佢\傾左一陣囉..傾完覺得有D肚餓未整燒賣食~
食完未開左部電腦打雞..打打下鄧SIR ADD我話:[講一個壞消息俾你聽..XX死左]我聽完呢個消息之後..嚇左一跳 ..我從來未試過我識得既人死左既..今日為左呢年事忐忑不安..成日都諗返起XX個樣..我覺得佢\好慘牙..咁細個就死左..聽鄧SIR講:{佢\丫爸同埋媽咪都信耶穌既...佢\話希望XX死之前信左耶穌..可以上天堂}我都希望佢\可以去到*永恆國度*丫SRI同我討論〝神〞的話語..又講起佢\既近況..
哎..我仲係好擔心聽日整唔倒張証..我真係好想返工...如果我整好左張証..我星期二就可以放工..諗住可以同殘冰一齊返..點知佢\放一個禮拜假,,死啦..我真係好驚自己一個人返..又唔識人..都唔知點算..但又真係好想返..好矛盾!!