|
嘩~都好耐冇打日記啦 第2個學期開學既第1日 我終於要轉過隔離班 真係有D唔捨得&有
D好唔慣 仲以為可以起 班生存多幾日添 點知連對卷都要去隔離班對 唉~本黎唔係好多人知我
轉班既 點知方蛇無啦啦同全班講:(有野宣佈大家聽住 我地班有個同學要轉過隔離班 一陣我就
好似嫁女咁帶佢過去 叫佢地全班拍掌歡送我走=.=!!) 過到去方蛇叫4D班D人唔好蝦我 又叫
佢地拍掌歡迎我 唉唷!!!我唔想咁鋪張架 我靜係想低調D炸 果一刻我覺得好糗呀 搞到全世界都
知我好唔掟咁
起果班我真係冇乜幾個熟既 仲要下個禮拜丟位 我靜係想同丫肥坐炸 叫我同第2個坐
姐係叫我死 起果班有時又會見倒果2個狗男女做埋D核凸野 真係好想打佢地 好心佢地唔好起公
眾地方做果D核凸野啦 上次上中文堂〝羅船長〞真係好低能 比我昆佢話佢條褲爆鈦 條友拎部
手提出黎對住個屎忽狂影狂錄睇下邊度爆左 又問其他人佢邊度爆鈦 我比個眼色佢地 佢地就知
我叫佢地昆佢真係爆鈦 哇哈哈.....不過有時佢真係幾煩下 無啦啦又走過黎坐 仲要唱埋歌 又
唔知自己D歌 幾咁難聽。
夠竟我轉左班係咪真係開心呢!?有開心但都有唔開心既 開心未可以maths有得救囉 &唔洗再讀a_maths 選修煲冬瓜 雖然我d煲冬瓜唔係好好 但起碼d成縯唔會差過a_maths囉 唔開心未就係唔係同4 班一齊囉
6

|