JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 100
累積人氣: 12160
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天
▉]].邪到爆,,** 呆滯

   唉...4D班好鬼悶呀  丫肥每逢放大假都會請假返大陸架  嗚嗚>.<~佢真係唔知我冇左佢真係會死架嗎  miss wong教中文真係好鬼悶  不過f1果陣都知佢係一個悶蛋黎架啦  佢都幾低能架  叫我地每個生字抄5次  頂~你估我地仲係小學生咩? 我覺得似罰抄多d囉  超邪丟位丟到我同狗坐...我都唔知係咪前世欠左狗男既 

     煲冬瓜miss都唔識教豬既  佢三唔埋兩日就請病假  不過佢返唔返都係咁既款架啦  佢靜係派d厚作緹叫我地自己做  做完就對答案又唔解釋   咁樣同自學有咩分別呀?  仲衰次次都遲黎上堂  好似拖得就拖咁   大佬我地有交學費架  曬晒d時間

      前日放學我叫殘廢幫我交電話費  而我就去郵局買郵票寄信  我地就分頭行動  老羅&殘廢以為丫肥會陪我去郵局  點知丫肥&老羅就係為左呢件事嘈交   其實我都冇諗過丫肥會陪我去郵局架啦  因為落電梯果陣我同老羅咬耳仔  丫肥以為我地講佢壞話  佢果陣都興興地啦事問又點會陪我去郵局呢?  第2日老羅冇同我地一齊食lunch  我地討論點解佢會唔過黎同我地一齊食lunch  殘廢就講返琴日件事出黎   丫皮就話:(你睇下佢地對你幾好  佢地為左你而鬧交呀)  呢d係小事黎架姐  好快會冇事架啦  未好似細路仔玩泥沙咁  最尾佢地未冇事  老羅仲請我地去老麥食雪糕添  thz老羅

       跑online有個'心算加法王'埸都幾好玩架  果d數係3年班d數黎既  因為我鍾意數學  雖然d數係簡單但計岩左好有滿足感  呵呵... 真係好想同丫子&小虫虫佢地玩 呢幾日跑online都唔知出咩問題  上唔倒  有得玩果陣又玩唔倒  真係冇天理架

       激死我啦  呢篇野諗左好耐先打好  到我腥果陣  無啦啦唔見左  搞到我要打多次  因為我打過一次so好快打晒   但都好興要我重打1

 

刊登時間︰ 2007-02-10 08:50 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]