| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 2 月 10 日 星期六  |   |
▉]].邪到爆,,**  |
|
唉...4D班好鬼悶呀 丫肥每逢放大假都會請假返大陸架 嗚嗚>.<~佢真係唔知我冇左佢真係會死架嗎 miss wong教中文真係好鬼悶 不過f1果陣都知佢係一個悶蛋黎架啦 佢都幾低能架 叫我地每個生字抄5次 頂~你估我地仲係小學生咩? 我覺得似罰抄多d囉 超邪丟位丟到我同狗坐...我都唔知係咪前世欠左狗男既
煲冬瓜miss都唔識教豬既 佢三唔埋兩日就請病假 不過佢返唔返都係咁既款架啦 佢靜係派d厚作緹叫我地自己做 做完就對答案又唔解釋 咁樣同自學有咩分別呀? 仲衰次次都遲黎上堂 好似拖得就拖咁 大佬我地有交學費架 曬晒d時間
前日放學我叫殘廢幫我交電話費 而我就去郵局買郵票寄信 我地就分頭行動 老羅&殘廢以為丫肥會陪我去郵局 點知丫肥&老羅就係為左呢件事嘈交 其實我都冇諗過丫肥會陪我去郵局架啦 因為落電梯果陣我同老羅咬耳仔 丫肥以為我地講佢壞話 佢果陣都興興地啦事問又點會陪我去郵局呢? 第2日老羅冇同我地一齊食lunch 我地討論點解佢會唔過黎同我地一齊食lunch 殘廢就講返琴日件事出黎 丫皮就話:(你睇下佢地對你幾好 佢地為左你而鬧交呀) 呢d係小事黎架姐 好快會冇事架啦 未好似細路仔玩泥沙咁 最尾佢地未冇事 老羅仲請我地去老麥食雪糕添 thz老羅
跑online有個'心算加法王'埸都幾好玩架 果d數係3年班d數黎既 因為我鍾意數學 雖然d數係簡單但計岩左好有滿足感 呵呵... 真係好想同丫子&小虫虫佢地玩 呢幾日跑online都唔知出咩問題 上唔倒 有得玩果陣又玩唔倒 真係冇天理架
激死我啦 呢篇野諗左好耐先打好 到我腥果陣 無啦啦唔見左 搞到我要打多次 因為我打過一次so好快打晒 但都好興要我重打 1

|
刊登時間︰ 2007-02-10 08:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|