| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 24 日 星期六  |   |
▉]].瘋狂的我,,**  |
|
我此終鍾意狗多過BB BB成日係又喊唔係又喊 好煩 去到丫姨屋企見倒隻狗 諗住同佢玩下啦 隻狗有D想咬我 搞到我有D驚佢 可能隻狗真係唔記得左我 我又唔係見過隻狗好多次 仲要咁耐先返去一次 佢唔記得我都唔出奇既 丫杼同我講 話隻狗媽媽生左狗BB好惡 唔好亂咁搞佢 我一聽倒狗BB咩都唔理架啦 成日搞到我心思思 但又唔知D狗BB起邊 我扮狗BB叫等隻狗媽媽以為自己D狗BB有事 咁佢未會返去佢屋企睇下自己D仔囡有冇事既 果陣時我跟住佢未得囉 果然不出我所料
狗媽媽真係返左去狗屋度 我企起條(啦)度望住D BB 我又好想捉黎玩但唔敢 因為真係好驚隻狗乸同我駁命 我拎左隻竹廖下D狗BB試探軍情 點知隻狗乸啤住我 D眼神好恐怖 之後我襯佢唔留意既時侯捉D狗BB黎玩 嘩~隻狗乸追住我 我狂跑真係好驚佢咬我架 之後停左落黎同狗乸傾:(我唔係想拎你D BB )佢好似聽得明我UP乜咁 佢比我玩D狗BB 哇哈哈.....不來我識同狗溝通架 丫姨仲買左隻新沙皮狗 隻狗真係大得驚人 成個大人咁大 開頭見倒都有D寒 丫姨話隻狗好善良唔會咬人既 開頭聊下佢見佢擺尾未同佢癲下囉 點知隻死野仲癲過我 好彩佢鎖住左炸 如果唔係我實比佢扎死 成個身撲埋黎
我同個FD出街仲低能 成日同街聊人 又扮人地D動作 聽倒D音樂又起度亂咁跳舞 算啦 我不嬲都係咁架啦 如果第2個一定會話我痴左線 不過上次真係有人話我痴線架 哇哈哈...
2

|
刊登時間︰ 2007-02-24 08:03 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|