| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2005 年 8 月 7 日 星期日  |   |
有狼入屋  |
|
頂~~今朝見有時間未想丟左d垃圾先出門口囉..點知部lift到左未沖出去搭囉...點知部lift個地好濕..一入去即卡搭到卜雞..嘩~~四腳潮天..果陣時好彩冇人見倒炸..如果唔係實魚死..但最衰部lift有閉路電視..我真係好驚果陣咁岩有人睇閉路電視..實笑到佢地趴晒地啦~>.<~
落左車行去更衣室果條路...遠遠望倒一個男仔好熟口面..但我又唔知邊個..越行越近..我終於知佢係邊個..佢無啦啦笑笑口咁同我講:{早晨}我反應慢...又唔知點...無啦啦向住佢笑..哈哈...好開心佢同我講早晨
今日返工家姐無啦啦打俾我..我走左去次所聽囉..因為廢事俾德哥知..如果唔係又俾佢鬧死..家姐問我:{今日你1點至2點有冇返到黎屋企?你今日係咪跌左秋鎖匙??今日無啦啦有個人入左黎..但我又唔知邊個}我:{冇牙//下..唔知波}我又想落去更衣室睇下...但我又唔落得}咁我未叫殘廢放工果陣幫我睇下有冇囉!
殘廢新識既fd黎左我地水巴..但佢怕醜唔敢叫人沖野俾佢...佢無啦啦叫我沖..我都唔識既..佢叫左成哥沖...第二次佢又唔敢出聲叫人沖..我見佢咁慘未問佢:{你係咪想沖野?}佢:{係牙!!}咁我未叫成哥沖囉..食飯果陣又同佢一桌食飯..佢好似先黎我桌食飯..果陣我地差唔多食晒d餸..佢冇乜餱食好慘慘~~佢食飯果陣又低頭狂咁爬飯..好搞野,,哈哈..我都幾想識佢..
殘廢放工果陣搵我..佢話俾我聽我秋鎖匙冇唔見..我地係咁傾計..殘廢俾娟姐話佢左住我做野..我問陳生可唔可以返8點...佢唔俾牙...嗚嗚~~殘廢同我依依不捨...d人笑我地好似生離死別咁..我仲拎左d甜品俾殘廢試...
陳生無啦啦入左黎同我講:{點嗎丫魚?玩得開唔開心牙?}我:{點嗎..陳生?}殘廢話要走,,佢話娟姐鬧佢..我話:{娟姐都唔鬧人既...}陳生聽完就講:{等我下次鬧下你囉!}我:{我都唔驚你既..你未鬧囉...哈哈~~}
我同丫yan+兩個男仔搭埋同一部車返屋企...果陣我勁無奈..我同果兩個男仔又唔熟..佢地係咁傾傾傾~~我唔知點..返到樓下果陣家姐call我:{你叫(康奸)俾你睇返今日1至2點D閉路電視..我就走去問..佢話唔可以睇//要報警先可以睇..咁我未報警囉..殘廢落左黎拎野,,,d警察又黎左..殘廢勁驚...佢好似殺左人驚人地拉佢咁..好低能丫佢..琴晚個警察問佢關於我屋企有狼入屋d野...佢緊張到話:{唔關我事架!!}我俾佢笑Q死.

|
刊登時間︰ 2005-08-07 11:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
小芝))* 於 2005-08-14 07:10 PM 發表:
傻佬如..過左去既野就由佢過去啦!!!諗返起都冇咩作用嫁啦!!
咪搞到自己越黎越唔開心..係咪??/
而家最緊要既你...各前看。!!
做咩事斬要抱住一顆平常心././..人生有咁多唔開心..
如果樣樣野..通到困難就放棄...咁我地咪好失敗?係嗎??
難道你願意做一個怯懦既人咩???不...人生就係多風浪..我們應學會積極面對。
|
網主回覆
我都唔想諗返架,,,有時控制唔倒架嗎!!點都好啦..THX你既心我..嗯..我認同你既講法 Posted at 2005-08-14 07:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小琪仔! 於 2005-08-12 07:48 PM 發表:
喂..我聽日13/8可能見工呀..m記呀,,逸東個間..唉..同家姐d朋友呀可能..睇下點先啦..冇計啦..我真係好悶..你讚成嘛??一得閒就好打比我啦..幾時都開住聽話等你..
|
網主回覆
逸東間m記請人咩???如請未試下囉...又冇壞既..好過起屋企悶呀..我有機實call你既 Posted at 2005-08-13 12:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小琪仔 於 2005-08-12 07:47 PM 發表:
老如
~你返左工之後好耐冇見啦..死野∼我唔制呀!我好掛住你呀∼嗚嗚嗚...
|
網主回覆
你d字都好大隻喎!!係喎..我同你勁耐冇見啦..我成日去車站搭車果陣諗,,,會唔會撞倒你架...哈哈.
可惜撞唔倒
你會掛住我??咪扮晒野啦 Posted at 2005-08-12 11:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小芝*(( 於 2005-08-12 06:16 PM 發表:
好低b呀你地..係度推黎推去..果個呀勇真係有老婆嫁嫁..!!估唔到啵!!
華姐又幾搞野啵~~幫同黃秋生講..我好掛住佢呀!!!
你日記成日打咁多對話落去既..?
你地果邊d人真係好好...我做到成隻死9咁呀,.忙到屎!!!
|
網主回覆
唔低b又點會有得笑呀??我點低b都唔夠你咁低b啦..人地話呀勇有老婆...即係有女朋友呀...死蠢??黃秋生成日提起你架//佢話你好過隱喎..你而家都成日都可以見倒佢架啦..佢轉返中菜做呀嗎
喂//你同果個請你飲檸檬茶果個男仔熟唔熟架?你問佢拎icq呀..如果佢有既話 Posted at 2005-08-12 11:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
輝 於 2005-08-08 09:44 AM 發表:
|
網主回覆
冇唔見野波.....好彩炸...哎..我咁大個囡都未試過發生呢d野既>.< Posted at 2005-08-08 11:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|