JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 129
累積人氣: 12604
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 8 月 7 日  星期日   晴天
有狼入屋 呆滯

        頂~~今朝見有時間未想丟左d垃圾先出門口囉..點知部lift到左未沖出去搭囉...點知部lift個地好濕..一入去即卡搭到卜雞..嘩~~四腳潮天..果陣時好彩冇人見倒炸..如果唔係實魚死..但最衰部lift有閉路電視..我真係好驚果陣咁岩有人睇閉路電視..實笑到佢地趴晒地啦~>.<~

     落左車行去更衣室果條路...遠遠望倒一個男仔好熟口面..但我又唔知邊個..越行越近..我終於知佢係邊個..佢無啦啦笑笑口咁同我講:{早晨}我反應慢...又唔知點...無啦啦向住佢笑..哈哈...好開心佢同我講早晨

今日返工家姐無啦啦打俾我..我走左去次所聽囉..因為廢事俾德哥知..如果唔係又俾佢鬧死..家姐問我:{今日你1點至2點有冇返到黎屋企?你今日係咪跌左秋鎖匙??今日無啦啦有個人入左黎..但我又唔知邊個}我:{冇牙//下..唔知波}我又想落去更衣室睇下...但我又唔落得}咁我未叫殘廢放工果陣幫我睇下有冇囉!

      殘廢新識既fd黎左我地水巴..但佢怕醜唔敢叫人沖野俾佢...佢無啦啦叫我沖..我都唔識既..佢叫左成哥沖...第二次佢又唔敢出聲叫人沖..我見佢咁慘未問佢:{你係咪想沖野?}佢:{係牙!!}咁我未叫成哥沖囉..食飯果陣又同佢一桌食飯..佢好似先黎我桌食飯..果陣我地差唔多食晒d餸..佢冇乜餱食好慘慘~~佢食飯果陣又低頭狂咁爬飯..好搞野,,哈哈..我都幾想識佢..

  殘廢放工果陣搵我..佢話俾我聽我秋鎖匙冇唔見..我地係咁傾計..殘廢俾娟姐話佢左住我做野..我問陳生可唔可以返8點...佢唔俾牙...嗚嗚~~殘廢同我依依不捨...d人笑我地好似生離死別咁..我仲拎左d甜品俾殘廢試...

     陳生無啦啦入左黎同我講:{點嗎丫魚?玩得開唔開心牙?}我:{點嗎..陳生?}殘廢話要走,,佢話娟姐鬧佢..我話:{娟姐都唔鬧人既...}陳生聽完就講:{等我下次鬧下你囉!}我:{我都唔驚你既..你未鬧囉...哈哈~~}

    我同丫yan+兩個男仔搭埋同一部車返屋企...果陣我勁無奈..我同果兩個男仔又唔熟..佢地係咁傾傾傾~~我唔知點..返到樓下果陣家姐call我:{你叫(康奸)俾你睇返今日1至2點D閉路電視..我就走去問..佢話唔可以睇//要報警先可以睇..咁我未報警囉..殘廢落左黎拎野,,,d警察又黎左..殘廢勁驚...佢好似殺左人驚人地拉佢咁..好低能丫佢..琴晚個警察問佢關於我屋企有狼入屋d野...佢緊張到話:{唔關我事架!!}我俾佢笑Q死.

 

刊登時間︰ 2005-08-07 11:22 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)


小芝))* 於 2005-08-14 07:10 PM 發表:
傻佬如..過左去既野就由佢過去啦!!!諗返起都冇咩作用嫁啦!!
咪搞到自己越黎越唔開心..係咪??/

而家最緊要既你...各前看。!!
做咩事斬要抱住一顆平常心././..人生有咁多唔開心..
如果樣樣野..通到困難就放棄...咁我地咪好失敗?係嗎??
難道你願意做一個怯懦既人咩???不...人生就係多風浪..我們應學會積極面對。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都唔想諗返架,,,有時控制唔倒架嗎!!點都好啦..THX你既心我..嗯..我認同你既講法
Posted at 2005-08-14 07:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小琪仔! 於 2005-08-12 07:48 PM 發表:
喂..我聽日13/8可能見工呀..m記呀,,逸東個間..唉..同家姐d朋友呀可能..睇下點先啦..冇計啦..我真係好悶..你讚成嘛??一得閒就好打比我啦..幾時都開住聽話等你..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

逸東間m記請人咩???如請未試下囉...又冇壞既..好過起屋企悶呀..我有機實call你既
Posted at 2005-08-13 12:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小琪仔 於 2005-08-12 07:47 PM 發表:
老如 ~你返左工之後好耐冇見啦..死野∼我唔制呀!我好掛住你呀∼嗚嗚嗚...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你d字都好大隻喎!!係喎..我同你勁耐冇見啦..我成日去車站搭車果陣諗,,,會唔會撞倒你架...哈哈.
可惜撞唔倒
你會掛住我??咪扮晒野啦
Posted at 2005-08-12 11:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小芝*(( 於 2005-08-12 06:16 PM 發表:
好低b呀你地..係度推黎推去..果個呀勇真係有老婆嫁嫁..!!估唔到啵!!
華姐又幾搞野啵~~幫同黃秋生講..我好掛住佢呀!!!
 
你日記成日打咁多對話落去既..?

你地果邊d人真係好好...我做到成隻死9咁呀,.忙到屎!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔低b又點會有得笑呀??我點低b都唔夠你咁低b啦..人地話呀勇有老婆...即係有女朋友呀...死蠢??黃秋生成日提起你架//佢話你好過隱喎..你而家都成日都可以見倒佢架啦..佢轉返中菜做呀嗎
喂//你同果個請你飲檸檬茶果個男仔熟唔熟架?你問佢拎icq呀..如果佢有既話
Posted at 2005-08-12 11:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



輝 於 2005-08-08 09:44 AM 發表:
有人入屋= =.. 咁你有冇唔見野呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇唔見野波.....好彩炸...哎..我咁大個囡都未試過發生呢d野既>.<
Posted at 2005-08-08 11:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]