| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 8 月 8 日 星期一  |   |
有口福  |
|
今日返工覺悶悶地..有d又唔想返工..哎!!我悶係因為又做返水巴囉...又辛苦又悶.我去左中菜果邊拎野..我見倒琴日同我打招呼果個男仔同d呀姨玩..果陣我想同佢講早晨..但我又唔敢.今日新哥偷偷地砍左d燒味俾我地食..華姐又拎左d甜品俾我食..正爆呀!!又有橙食..d橙好鬼死甜.
我又識左個新人啦...哈哈//佢叫呀俊..佢好搞野又好人..今日佢幫成哥切檸檬 勁似磨豆腐//我笑佢磨檸檬...新哥+我狂笑佢..有時我又同呀俊串咀仔..我同光仔熟左少少...佢唔知點解無啦啦請我地食冰皮月餅..嘩..正爆..到左8點半返工咯...
我未同陳生講囉..但果陣好忙...陳生唔俾走..佢叫我地加時...我見佢好好人先幫佢...如果第二個我彩佢都傻..到左9點係正識放工..我地落左更衣室揍完衫諗住走人..但丫yan話想上返8樓拎楊枝金露食..上到我先己偷偷地拎黎食...嘩...原來係咁正架..起果度真係有口福啦..


|
刊登時間︰ 2005-08-08 11:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
°ㄖ|*Ar 希# 於 2005-08-09 10:16 AM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2005-08-09 11:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|