|
琴晚同丫輝傾電話傾到3點幾..本黎我想同佢傾通霄但無啦啦有個電話call佢叫佢落街拎野俾佢D FD..咁我未唔等佢囉,,果陣都有d眼訓..我有樣野好唔明..我講左d野俾佢聽..講完之後佢勁激動,,點解佢會咁激動呢
自已起到估.....
今日終於唔洗做水巴啦..因為joyce丟左黎快餐做丫嗎..我求華姐俾我做返原來果個位...華姐問:{成哥你意見點?]成哥:{我冇乜所謂..最緊要你教joyce做水巴d野就得架啦}我今日勁認真做野丫...因為可以做返自己鍾意做既部位丫嗎^^
我去完次所..成哥:{牙妹..光仔搵你呀!}我:{佢搵我托呀!}果陣佢仲起廚房既,,其他人就狂咁笑..我笑到面紅..佢地話我怕醜...我話咁唔係啦..係我面色好炸..光仔勁白痴..佢:[係呀!!我就係搵你托..你而家俾我托下啦]
殘廢放工果陣搵我..陳生見佢起度等我未叫佢加時做快餐囉,,,我帶左佢落去換衫..仲見倒丫勇..丫勇叫我幫佢推架車上去..我今日終於有機會問佢野..yeah!!又同佢講多左d野..卡卡~我又識左個新人..佢勁怕醜..佢個樣勁似烏英,,
德哥早放我一個鍾..佢叫得聽日補返..我都唔想咁~~返工果陣我同果d人say 88佢地話:[你就好啦,,咁早放工]不過都幾好既..我可以同殘廢+寶寶一齊放工,,我地都未試過可以一齊放工架..我去左買卑鄙月餅..似許志安果個男仔叫我唔好買住..佢話聽日多13種味..咁我未聽佢講囉..我地呢3條友好開針咁走左咯!!

|