|
琴晚又同呀輝傾電話..哈哈~~傾到好似點幾到啦..起床拎住個傾傾下訓著左..佢有叫我但我聽唔倒,,最後佢收左線..過左陣我醒左..我諗住同佢講收線,,點知叫佢都唔應..原來佢晨早收左線
今朝好鬼死早起左身on艾c蕉..和記睇完我果篇〝有狼入屋〞既日記之後hi我..佢想問侯我..我就問佢想唔想返工..佢話想..咁我未帶佢去見工囉..果陣我差少少遲到..我仲未換衫..咁未即卡搭lift落去3樓換衫囉,,我經過趴地lift果陣見倒果日同我講早晨果個男仔..我諗住想同佢講早晨,,但唔敢>.<諗住上返黎果陣睇下和記見工成點,,同埋順便同果個男仔講早晨..點知唔見左佢...好後悔果陣唔同佢講囉...又唔見和記喎..咁快走左既??唔知佢見工成點呢?希望請佢啦
帶著失望既心情繼續做野..哎!!又係做返水巴..我拎杯果陣同光頭仔傾計...點知童老妖見倒..佢即卡(的)左我出去做士應..做士應好辛苦架,,拎住d野走黎走去.搞到我流晒汗,,哎!!d客勁低能..我拎d熱水俾佢地飲..佢地話:{嘩~~妹妹仔..而家30幾度你仲(針)熱水俾我飲..果陣未忍住做死狗囉,,唔通串返佢咩..唔驚冇得(嬲)咩
華姐見我唔想做士應..特登同jacky講:{入面唔夠人手牙..你丟呀妹返黎做}哈哈~~華姐實在太好啦,,德哥叫我做返水巴...佢話童老妖炸晒型..童老妖話joyce洗D杯有陣味佢仲叫我聞下..我好似狗咁索..果D人係咁笑..我話冇呀
嘩~~我接返水巴做時,,勁多杯未洗...哎..想洗死我麼!!呀勇又同我講:[joyce洗杯果陣打爛左起碼有一批杯喎!!]我:{有冇咁誇呀?}佢:[真架!]咦~~咁佢又唔熟手果陣時又多杯洗係咁架啦..我以前岩岩學未又係咁~~果陣娟姐叫我4眼妹,,我串佢:{咩事呀..成日叫我做乜Q..你唔見我大把杯洗好唔得閒架咩?}佢:{我就係見你好得閒先叫你丫嗎!!}我:{你又唔叫joyce幫你?}佢:{我都唔知佢叫乜名}我:{咁你叫佢令女未得囉}佢:{你唔幫我呀??鬼唔望你洗杯洗死}我:{超!!我洗杯咁快..會咁易洗得死我既}佢:{德哥叫佢洗埋果邊d杯姐}德哥:{唔關我事}我走過娟姐面前講:{咦!!娟姐呀..你閒唔閒倒好大陣糗味??好大陣糗味傅入我的鼻}娟姐:[你個死令妹咁鬼串}佢仲幫我改左個花名係,,〝辣椒仔〞
德哥本黎好唔開心既...但佢聽完我同娟姐串咀仔之後狂咁笑...仲話:{我從黎未見過丫娟俾人串得咁過癮架}其他人係咁狂笑..哈哈

|