| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2005 年 8 月 12 日 星期五  |   |
有D灰**}} |
|
今日又會咁岩同呀勇同一班車既??仲一齊落左車..但途中冇乜野傾..可能真係唔係好熟啦..又會咁既??又同佢同一棟樓..佢今日好慘呀..無啦啦俾人偷左部手提..佢勁唔開心囉.娟姐叫我推架車去趴地LIFT..去到果度
我又見倒同我講早晨果個男仔啦,,但當我想同佢講野果陣好似啞左..出唔倒聲咁..點解會咁架呢??大家靜係對望左幾秒..我就轉身走左咯~返到廚房,,陳生見我好得閒咁..
佢成日(的)左出去做士應>.< 但我成日偷偷地咁入返廚房幫成哥洗杯..有樣野好怪雞,,成哥無啦啦問我:[呀妹 你食唔食煙架?]我呆左咁答:[下~點解你會咁問既??我都唔食煙既!]成哥:{冇呀..我諗住你食煙既話..襯而家冇乜人客好快d去次所食返幾支..你都知架啦..食煙果d人咁耐仲唔食煙頂唔順架嗎} 諗唔通點解佢會咁問我囉..唔通我個樣似食煙果d人??我超憎人食煙同埋聞到陣煙味又點會食煙呢!!話咁快又到左食飯時間啦,,
我地食食下.Tonny入左黎..成日入黎廚房都會問:{咩環境}好鬼死過隱 佢今日學人講雞腸點知俾我串返轉頭...哎..咁鬼屎既..佢唔夠我串仲叫人幫拖,,點知果個人話同佢冇仇點解要串返佢..呀妹幫我洗杯喎..我串返佢..佢唔幫我洗杯未死..彩你都傻 ..哎..佢真係黑仔啦..想搵人幫拖點知人地唔幫佢..哇卡卡~

|
刊登時間︰ 2005-08-12 11:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|