嗚嗚~~今日悶爆呀..又唔洗返工..見悶悶地未陪丫皮落去m記見工囉..點知林林俾一班男仔跟住晒...果班人好低能架..我坐起度睇住佢地鎮表..有d無奈..鎮完即卡走人..我同丫皮起我樓下吹下水..吹到成日卡卡笑..可能我地太耐冇見啦..又突然間咁好吹既?無啦啦我家姐返屋企果陣見倒我..問我睇唔睇VCD..點知又睇唔倒>.<一埸歡喜一埸空...我又無啦啦同丫皮隻秋..我家姐個FD就睇我地隻秋睇到好無奈..之後佢地各散東西咯~~