|
頂~琴晚我大家姐叫左一個男仔打黎整估我,,果個男仔勁低能..開頭唔出聲架..但俾我狂爆粗鬧佢\先出聲,我串果個男仔果陣..我聽倒我大家姐狂咁偷笑<<正一低B婆,果個男仔好低能架..唔夠我串又叫等等喎~我彩佢\都傻..果陣呀輝起我隔離線..咁我未即卡轉左線過去睇下呀輝起唔起度囉,,點知收左線>.<
呀輝近排好超慘 慘 慘 慘 慘,,佢俾一個八婆成日煩住晒..成晚追魂CALL,,,好心果條8婆咪咁低能啦,,成日打俾人又鬧佢又串佢..又講D話題又無聊,,我真係好想串狗果個死8婆,,但呀輝話唔好炸,,我覺得呀輝船頭驚鬼船尾驚"察",,今日同呀輝傾傾下艾C蕉果陣聽左首〝不要離我太遠〞歌諗返以前果D唔開針野.每當我靜下來的時侯總會回想起那段痛苦的回憶.難道它跟隨我一生?我有D沖動想喊出黎,,因為家姐起度SO強忍住收返D眼淚~THX呀輝既安慰

嘩~今日超正呀..起出望外可以訓到12點幾喎!!從來未試過,,悶左兩日聽日終於可以返工咯~YEAH!!!


|