今日寗蛇唔知點解無啦啦黎我地班代英文堂 可能佢平時經過我地班睇倒我地上英文全軍復末啦 加上佢又係英文科既主任 嘩~佢一教我地個個鬼打都冇咁精神聽豬 我覺得佢教豬既方式唔錯 成日做埋d低能野引我地笑 有時又鍾意串下人咁 我勁留心聽佢講豬因為想答佢問題 答中佢問題佢會好似讚狗咁讚你GOOD!GOOD!...嘻嘻!!我終於有機比佢讚了 但佢叫我做small fish=_=" 佢真係勁鍾意幫人改花名 miss青同佢比簡值天同地比 其實miss青覺唔覺得自己教豬好唔掟架 教到我地全軍復未
龜家途中 見佢東東佢地拖住佢既波子散步 原來波子岩岩建完長城 東東身為狗主咁係要為波子負責執狗屎 我咁耐冇見波子諗住同佢玩下 但我又驚佢唔認得我 如果咬我咁點算 就係呢一刻死人東東執左波子d長城放落我豬包度仲笑淫淫咁逃 我仲係唔知發生咩事 我叫佢地唔好跑因為我仲未同波子玩 跟住丫肥同我講 你睇下你個袋有D咩!!打開袋一睇 嘩~勁大袋黃金 想鬧佢都黎唔切了。
4