JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 100
累積人氣: 12575
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 8 月 15 日  星期一   雨天
厭惡的工作**))

        今朝訓到好晏,,訓訓下無啦啦有人打電話黎擾我入夢.,,我好嬲咁沖左去聽電話.我諗住爆粗鬧佢..點知聽果陣已經飛左線,,我爆粗既內容好恐怖...嘩~我從來未試過咁鬧人架~之後我查返個電話原來係呀輝..佢好心叫我起身..點知我咁衰想鬧佢,,我覺得自己好似大小姐皮氣,,如果果陣唔係佢叫我起身我晨早遲到啦,, sorry!!呀輝

         哎~而家對呢份工越黎越厭惡,,寶寶次次都早走..佢一走我就孤單架啦,,今日冇乜點出聲..陳生覺得我好怪就問我:[呀妹..點解你今日唔多出聲既??係咪唔開心呀?]其實我覺得平時串得佢咁勁..佢好似唔多鍾意咁.so未係時侯收下口囉,,廢事犯眾憎丫嗎,,下午果陣又唔知做乜鬼..拎住幾隻餐盆都會跌晒落地,,個個都好緊張問我:{你有冇事呀?你係咪累得制呀?你抖下先啦!}THX佢地咁關心我!!

                                  

 

刊登時間︰ 2005-08-16 12:05 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)


傻輝 於 2005-08-16 12:01 PM 發表:
唔緊要喎. 我諗 我訓著後比人燥醒會同你個諗法一樣囉 做咩拎住d野都跌曬la...冇fd倍姐 開頭係會唔開心 頂住做埋e個月la...e個月後你米又見番佢地
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

     但我覺得過意唔去丫嗎,,人地好心當雷X  我果陣遊魂丫嗎!好似冇乜力咁~無計啦,,點都做埋呢個月啦..都冇一個月丫,,我做到26號姐嗎..
Posted at 2005-08-16 11:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]