|
今朝訓到好晏,,訓訓下無啦啦有人打電話黎擾我入夢.,,我好嬲咁沖左去聽電話.我諗住爆粗鬧佢..點知聽果陣已經飛左線,,我爆粗既內容好恐怖...嘩~我從來未試過咁鬧人架~之後我查返個電話原來係呀輝..佢好心叫我起身..點知我咁衰想鬧佢,,我覺得自己好似大小姐皮氣,,如果果陣唔係佢叫我起身我晨早遲到啦,, sorry!!呀輝
哎~而家對呢份工越黎越厭惡,,寶寶次次都早走..佢一走我就孤單架啦,,今日冇乜點出聲..陳生覺得我好怪就問我:[呀妹..點解你今日唔多出聲既??係咪唔開心呀?]其實我覺得平時串得佢咁勁..佢好似唔多鍾意咁.so未係時侯收下口囉,,廢事犯眾憎丫嗎,,下午果陣又唔知做乜鬼..拎住幾隻餐盆都會跌晒落地,,個個都好緊張問我:{你有冇事呀?你係咪累得制呀?你抖下先啦!}THX佢地咁關心我!!


|