|
嘩~而家超正呀,,呢兩日呀輝叫我起身..佢好似左做左我鬧鍾!!卡卡~THX老輝,,呢兩日都可以同寶寶一齊返工一齊放工..好開針,,但過多兩日就死咯~寶寶唔做啦..實悶Q死啦,,
今日同寶寶搭車果陣狂吹返童年D搞笑野,,超開針..笑到我地陸晒地,,哎~今日又多左個花名,,叫〝洗杯機器〞成哥話我洗杯勁喎..SO就幫我改左呢個名啦,,但今日唔知做乜鬼成日失手打爛杯,,D人話我特登打爛D杯反抗洗杯喎!!頂~咁都比佢地諗倒,,我曾經有咁諗過,,但我今日唔係特登架波!!廚房D人無啦啦講起話娟姐有朝撞倒鬼,,又狂講鬼故喎,,聽完之後我又唔知做乜得又成日尿急要去次所,,咁未迫住咁去次所囉,,去果陣都有D驚~無計啦鬼叫自己尿急麼!!
歷史以黎最正係今日架啦..因為今日D餸好豐富,,我都覺得奇怪架啦..無啦啦又會多左碟餸..原來公司每逢2號16號D餸係特別豐富架,,我真係好彩啦

|