|
今日D人放工雞飛狗走,,點解會咁趕呢??原來今日係鬼節,,佢地唔提我都唔記得添~又無啦啦講鬼故,,嚇到D人起度諗經,,經句:[兇巴呢啤咩空]勁搞野,,話咁快又返飯咯~寶寶早放工返去煮飯仔俾細佬妹食,,我就自己去左食飯,,食左唔夠兩啖周經理入左黎話全部唔準食飯,,我就係咁樣成日都冇粒米米落過肚...嗚~搞到我好鬼興,,放工果陣靜係一個人走..無啦啦有個男人係咁望住我..我果陣好鬼驚佢,,佢望住我果種眼神真係好恐怖,,我驚到狂跑出去車站搭車..又唔知點解咁邪上左車..全架車得我一個人,,真係好恐怖,,果陣我祈禱,,又唱詩歌..THANK YOU GOD IN MY HEART SO果陣先可以平安返到屋企~
有時自己好興就係會亂咁發皮死,,好似小朋友咁,,呢排好多野煩,,最近細佬唔起屋企好似冷冷清清咁,,好鬼死悶,,I HOPE HE CAME BACK FAST!!


|