JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 62
累積人氣: 12537
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 8 月 19 日  星期五   晴天
▉]]..懦弱 ,,**

     嘩~今朝又唔知醒..好彩細佬咁岩打黎問野嘈醒左我炸,,如果唔係實遲到啦,,聽細佬把聲好似病左咁~I hope he can recover from illness as soon as possible

     返到公司做野,,成日都好似死老豆咁既款,,個個都走黎問我係咪因為你D  FD走晒你唔開心呀?咁都俾你地估中..犀利,,殘廢返工果陣過黎搵我,,我成個人鬼打都冇咁精神,,總之好開針啦..我仲拎左好多野俾佢食..我地起廁所係咁蜜蜜針,,可能因為我太耐冇出去做野啦..點知娟姐入左黎叫:{辣椒仔你起唔起度呀?}哎~就係咁俾佢叫左出去做野啦,,我果陣真係唔想出去做野架..

       呀禮終於返左黎咯~佢敢然仲記得我個名,,好開心,,有時我地仲串下咀咁,,哈哈~佢今日無啦啦話我既口吻好似呀冰喎!!我今日俾人好似當車線公仔咁點黎點去>.<搞到我有D興..SO我一見倒D杯勁想打爛去,,一個人做幾樣野,,好辛苦丫,,嗚嗚~有時辛苦到好想喊出黎,,我自己同自己講:{唔可以喊架..自己要堅強D,,喊出黎跟本唔似自己個性!唔準喊~你一定可以頂得順既!}

     返左工,,我好白痴無啦啦拎埋張公卡走,,我一出更衣室門口,, 得哥無啦啦嚇我,,比佢嚇死呀 !佢叫我唔好行後門,,因為落狗屎,,其實佢份人唔係太差架炸,,得心情好果陣炸!我諗住走果陣王秋新叫我等埋佢..咁我未等埋佢囉..佢仲帶我行接近,,仲有傘仲(姐)我去搭車先同我SAY 閉閉,, 佢真係好好人呀,,

                    

 

刊登時間︰ 2005-08-19 11:48 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)


低z寶 於 2005-08-21 08:51 AM 發表:
我果時候咪仲辛苦!!!~不過依家唔做咯!!~
你要俾心機呀!!!~知嗎???
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

      你走左之後,,我未代替左你以前果個位囉!!幾辛苦丫,,哎,,我而家都唔做啦,,媽媽要帶我返大陸,,佢唔準我留起香港..佢話驚佢唔起度..我會作反喎!
Posted at 2005-08-21 11:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]