|
妖~ 今日佢地簡直當我機器咁點黎點去..一個人做幾個人既野..好心佢地啦..唔夠人手又唔請人..咁痴線既..搞到我今日勁興呀!洗洗下杯又叫我出去做士應..一陣見倒好多杯要洗..又叫我返入去洗左d杯即卡要出返黎做返士應,,得哥今日仲叫我填表,,佢係咁叫人地做馬..佢話你地有咁好寫到間公司有咁好,,我實唔會咁寫,,我會寫:{人工低~福利低~主任閪}我從來冇起自己個版度爆粗架..因為實制太興啦..
日日d餸簡直唔係人食既,,超難食,,下午果陣我同呀麗遲左入去食飯,,d人都差唔多食晒d餸啦,,呀勇佢媽咪比左d青口我地食,,係佢自己煮架..真係好好味唷!!我同呀麗真係有口福啦,,卡卡~~個廁所成日都有人食煙勁難頂..我都唔索左幾多二手煙,,又污糟,,我覺得呀麗D性格有少少似我..我總相信佢會同我傾得埋,,
哎~~好失望囉..我今晚知自己讀咩班啦..頂,,冇個同我熟既同一班..自己想讀愛班又冇份,,今次D成績實死架啦,,


|