|
今日返工又唔覺得辛苦,,嘩~今日幾正丫..可以同殘廢一齊食飯,,食食下王秋新入左黎食飯,,我同殘廢起度講:[其實王秋新都幾令仔架波]我自己仲沖左兩杯凍0茶,,但殘廢話好難飲..我覺得幾好飲喎!算~佢唔識貸,,我一定唔會怪佢既~食完果陣我地同王秋新say 閉閉,,過左陣王秋新食完出左黎,,佢見倒我打招呼..講講下佢無啦啦拖左我隻手向後行,,原來我拖我去後面落單,,真係俾佢嚇死呀
!!無啦啦拖住我隻手,,返左工有個師父炸左d春卷俾我地食,,新鮮出爐架..超正呀!!
今晚返到屋企..我媽咪返左黎,,佢問我:{咁夜返既?邊個同你一齊放工?]我:[同殘廢芝囉!]媽咪:{你做乜呃我?我岩岩先見倒殘廢,,你又點同殘廢返?}我心諗:[哎~俾佢蔭倒添!其實我都唔想講大話呃佢架..只不過我唔想佢擔心我姐嗎>.<]哎~佢話聽日返大陸,,佢話一定帶埋我一齊返..唔準唔返,,佢話驚佢返左大陸..我會作反喎!


|