JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 63
累積人氣: 12538
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 8 月 21 日  星期日   雨天
▉]].. 驚訝,,** 不安

      今日返工又唔覺得辛苦,,嘩~今日幾正丫..可以同殘廢一齊食飯,,食食下王秋新入左黎食飯,,我同殘廢起度講:[其實王秋新都幾令仔架波]我自己仲沖左兩杯凍0茶,,但殘廢話好難飲..我覺得幾好飲喎!算~佢唔識貸,,我一定唔會怪佢既~食完果陣我地同王秋新say  閉閉,,過左陣王秋新食完出左黎,,佢見倒我打招呼..講講下佢無啦啦拖左我隻手向後行,,原來我拖我去後面落單,,真係俾佢嚇死呀 !!無啦啦拖住我隻手,,返左工有個師父炸左d春卷俾我地食,,新鮮出爐架..超正呀!!

     今晚返到屋企..我媽咪返左黎,,佢問我:{咁夜返既?邊個同你一齊放工?]我:[同殘廢芝囉!]媽咪:{你做乜呃我?我岩岩先見倒殘廢,,你又點同殘廢返?}我心諗:[哎~俾佢蔭倒添!其實我都唔想講大話呃佢架..只不過我唔想佢擔心我姐嗎>.<]哎~佢話聽日返大陸,,佢話一定帶埋我一齊返..唔準唔返,,佢話驚佢返左大陸..我會作反喎!

                       

 

刊登時間︰ 2005-08-21 11:41 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)


低z寶 於 2005-08-28 09:39 AM 發表:
老如~你幾時返來呀!~!~我好掛住你呀><"
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

寶竇我返左黎咯~我都好鬼死掛住你唷!!卡卡^^
Posted at 2005-08-30 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小琪仔 於 2005-08-22 08:36 PM 發表:
老如∼*唔好咁唔開心啦><二仁班個次我咪又係咁..唉∼∼如果唔係我接受呢班..唔通我宜家讀愛班都會開心?其實讀書只要你乜都放低.比心機上堂.就邊個都阻唔到你架,,努力d啦..我地一齊加油,小琪永遠支持你架!永不放棄!劉sir話我地既路仲好長,有更多更難既事要面對∼試下搵搵身邊人比你既動力,你就會覺得小小既事,都唔再重要架啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

  好多謝你既支持...你既講法我同意,,而家為有勇敢去面對啦,,
Posted at 2005-08-30 09:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]