|
唔知做乜鬼返到大陸..乜病都黎齊,,呀姨未帶左我去睇中衣囉,,去到果度佢叫我申出隻手出黎俾佢把把蜜喎!醫針話我血壓低,,仲講左大炸野但我覺得煩..無心聽佢諗經,,哈哈~咁我未走左出去廳睇電視囉,,點知我一坐低無啦啦有個護士拎左支吊針掛起我隔離,,果支吊針真係好大大大大大大,,勁似巨炮,我嚇到即卡彈開左,,護士問:[你為什麼走開?我是幫你打的。]我:{幫.......我....?}當護士正想幫我吉支針落隻手果度我問:[痛唔痛架?]佢:{一點點,,打這支針是幫你補血的},,嘩~點知越打就越衰,,打到我隻手條根扯住扯住,,又勁想嘔,,開頭我冇出聲,,靜係望住支巨炮,,呀姨問:[係咪好痛?]我死隱話:[唔係],,哎~點知打左幾個鍾都打唔完,,最後我真係忍唔住同左呀姨講我好想
,,咁呀姨叫我唔好打,,護士幫我拔左支針之後我即卡沖左入次所
,,但都嘔唔倒野出黎,,佢仲開左d藥俾我食,,嘩~傻架!一日叫我食30粒,,想食屎我麼,,拎完藥就返左屋企抖囉。

|