|
哎~~返左咁多日都係夜訓早起,,呀姨無啦啦叫左表哥起身請我飲茶,,點知無啦啦有個男仔入左黎搵我表哥幫手,,果個男仔話佢個BB俾鬼嚇親喎..我地齊齊去搵問米婆幫手,,我就坐埋邊睇問米婆問野,,嘩~佢問野果陣俾鬼上身,,我覺得好假,,係咁狂笑,,最後果陣俾錢,,果個男仔唔夠錢,,咁我未拎錢出黎幫佢俾囉,,
搞完呢D野之後我+二表哥+大表哥齊齊出發去飲茶,,但我同2表哥去先,,我叫左兩樣野俾,,唔貴都唔叫,,哈哈~我2表哥勁白痴係咁望住出面驚死我大表哥唔黎..我未問佢:[做乜呀?驚冇錢俾呀?]哎~果陣我又仙都唔仙下,,得返20蚊雞,,都唔夠錢俾,,最後大表哥都黎左,,佢見倒我食D野都幾貴下..佢仲話:{嘩~你都幾識食喎..唔貴你唔食}我:{做人要要識食先能夠生存架嗎!哈哈~}
我地3條友起度吹水,,小聲講大聲笑,,食完返到去又食飯啦,,我好飽唔食,,,又食人鬧:[食左果少少野又話飽]我冇理到佢地就咁坐起度睇電視。

|