夜晚果陣我個,,我個FD話帶我去食燒雞翼,,點左D野食之後,,呀婉話坐我隔離果個女仔係呀冰,,咁我望真D,,真係喎..咁我未叫佢囉..佢唔認得我,,,嗚嗚~嘩!!5年冇見啦..咁都俾我地見返,,真係好彩..咁我同呀冰問返大家既近況,,佢好叻呀..佢讀多一年就可以做護士..我讚佢犀利,,點知我地嗲左幾句,,呀婉叫走喎..佢話夜啦,,驚俾人打劫,,我好唔捨得咁問佢拎QQ點知佢冇..哎~失望咁走左返屋企咯~