|
今日行程緊蜜,,陪殘廢去深水埔拎野之後行左陣雞就去左旺角行雞..到左2點即卡搭車去瑪嘉烈醫院睇醫生...頂~等左2個幾鍾先到我,,睇完又去左旺角行雞..我一邊行一邊死下死下咁,,成身都冇力,,殘廢十問我九都唔應佢既,,個樣勁似死老豆咁既款,,殘廢問我做乜野,,我:{好肚餓}之後兩條友走去旺中買糖食,,我又買左(路面),,食完好飽,,殘廢行左幾個鍾都買唔倒野..勁低B,,行到我好累..果陣都好夜啦,,行行下,,殘廢老豆CALL佢返屋企,,又鬧佢,,花花同老寶就去左買魚糧,,我地就走先,,
返到去起樓下等埋花花佢地先返屋企,,落左車,,點知撞倒殘廢老豆..好彩佢老豆D FD起度先冇鬧到殘廢,,我地見得閒咁未上去球埸坐左陣,,點知見倒成班都係自己間學校D人..走左之後..殘廢叫我去佢屋企食飯,,佢屋企煲左雞粥,,好好味唷!食完就搭LIFT返歸咯~

|