| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 10 月 18 日 星期四  |   |
陸運會的最後一天  |
|
今日係陸運會既最後一日了
亦都係我最緊張一日
因為今日接力比賽
雞娜又話唔出賽既
點知最尾又出=,=
佢地班已經玩晒架啦
仲加多個勁人=,=
難道真係要我地其他班糗咩!?
李少華無啦啦病左返左屋企
又要搵人替佢
加上〝血滴子〞又話跑左好多埸好攰唔想跑=,=
之後又話叫我地搵朱巽玲代跑wo
果陣勁灰呀突然個個放晒飛機
又話d對手太強
又話自己跑得慢會累事
唉∼最尾都係朱巽玲代佢跑
我地改變策略
嘉敏跑第1棒
而我跑第4棒對手係女飛人鍾玲椰
勁大壓力
一開波嘉敏拋晒其他班
之後丫英接都繼續拋既
到第3棒就出事啦
比B班追返
我勁kai呀左手接完棒交去右手再交返左手
頂∼而家叫你表演咩=,=
可能真係太緊張啦
勁開心呀原來我都可以追倒鍾玲咁近
仲以為比佢實拋得勁遠添
都好好架啦雖然拎唔倒第1名
但都拎倒第2名
都預左拎唔倒第1名架啦
駁命跑到隻右腳都拉傷埋
行路都好痛
仲要出唔倒去食飯添
無望啦 隻腳都搞到咁啦
連行路都要人扶
晏咒仲話玩師生接力WO
玩篤屁咩
師生接力賽既普通話組
真係好搞笑
第1,2棒勁拋人地
到miss果棒真係全埸o晒咀
miss慢到成隻龜咁
仲要比人追返先o咀
有冇咁慢呀?
追死聖和呀...
好彩聖和都追返第1名炸
我地校仲邀左其他學校黎斗接力
嘩~超精彩
果D人真係好強
我地校男女子組都輸晒比人>.<~
5

|
刊登時間︰ 2007-10-18 07:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
cm咪係COMMENT 既簡寫!! JA係CM=COMMENT=留言啊!
|
網主回覆
我都唔清楚 我兜得應該係囉 Posted at 2007-11-02 10:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
JESICA 於 2007-10-25 09:38 PM 發表:
thx你既cm 其實我都唔知咩叫cm 見d人1成日話去人地個blog 留cm 未跟風講下囉 哈哈
|
|