| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2007 年 10 月 29 日 星期一  |   |
糗野多不勝數  |
|
今日Chem堂派Quiz卷
但比丫蛇發現左我同椰琳份卷一樣
仲捉左我地兩個出黎審問=,=
丫蛇靜係話左我地幾句
叫我地下次唔好再抄
唔係下次就會記缺點>.<
唉∼好糗添...
蔡蛇無啦啦過左黎同我地女仔一齊上PE
仲帶我地做埋熱身
我地班同B班斗排球&羽毛球
揀D勁人出黎參加08年既澳運WO=,=
我地班排球都冇人勁
富貴狗勁KAI用腳踢排球
而家叫你踢波咩!?
傑叔仲打唔過網椰
此終都係我地班輸左,糗爆的很
之後我同富貴狗上去禮堂度睇下羽毛球比賽情況
我諗住坐起中間睇下嗜
Miss無啦啦又拎左個計分牌比我=,=
仲想舒舒服服咁坐起度睇啦
點知miss咁都要老點我做野
椰琳,丫英&家敏佢地打氣勁搞笑
拍手掌又純晒腳 勁大動作勁有節奏,成為全埸蕉點
雖然我地女仔輸左但男仔羸返都冇咁樣衰
但仲要同其他班斗
斗呢兩樣又唔係我地班強項
睇黎都冇乜望架啦
都係自在參與嗜。
6

|
刊登時間︰ 2007-10-29 09:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|