| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 17 日 星期六  |   |
遇到一個心地善良的好女人 |
|
琴晚丫肥叫我試下個電話既防盜裝置
諗住一陣試
但唔記得左試
今朝又咁早起左身=,=
見無聊未試下個防盜裝置囉
點知咁就出事啦
搞到成部電話比佢鎖左=,=
真係有D煩
之後打比丫肥問佢點搞啦
佢話要送佢入廠WO
好彩丫肥陪我去姐^_^
THX肥肥
但搵路搵左勁耐>.<
整完個電話又要去MK整張卡=,=
好邪呀起MK撞倒好多自己校既人
行左幾個鍾
隻腳超痛痛痛....
唔想再行咁耐因為聽日又要去MK=,=
SO搭MTR歸家
嘩~超多人 勁迫囉 差D冇位企咁制
比人迫迫下唔小心踩左果個女人一腳
仲以為佢會鬧我添
佢不但冇鬧我仲叫我企埋佢身邊{佢話我咁樣好易比我隔壁果個男人駁懵}
佢仲扶住我^_^果陣真係多人到扶都冇得扶
佢臨落車前仲叫我小心D
超好人呀佢 真係未見過有人會好似佢咁好
相信佢一定係一個好媽媽。
2

|
刊登時間︰ 2007-11-17 08:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|