| «‹ June 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2008 年 2 月 23 日 星期六  |   |
生病了  |
|
拖左成個禮拜先去睇e生
本身都冇咁嚴重架
丫肥叫我食D熱氣野
佢話以毒攻毒WO
加上自己又真係認唔住
食左包餅&幾舊朱古力仲有一個榴槤蛋他
而家唔方唔毒啦
比之前仲嚴重
琴晚咳到得返半條人命咁制
再唔去睇E生真係死得人
要去紅磡去睇好鬼死遠-,-
晏咒冇晒醜派唯有睇夜晚
家姐話早D去拎第1張醜
都唔知做乜鬼一去車狂咳
又唔敢盡情咁咳{驚人地以為我有肺癆-,-}
唯有認住認住咁 {谷到塊面紅晒 又流馬尿 超痛苦呀>.<}
但去到都未開門
之後去左附近餐廳食野
返到去第1張醜已經比人拎左
排第3個
點知個E生又未返
又等多一個鍾 唉!
聽聞個伯伯E生打針好鬼痛
一入到去隻腳已經唔聽洗咁狂震
已經狂打隻腳 但都仲係震{好驚比個伯見倒}
個伯問我乜事
我一邊答一邊叫佢陣間打針果陣細力d
超kai呀我一邊打一邊叫佢細力d{佢聾聾地 驚佢聽唔倒我講野}
佢話唔望就唔痛架啦wo
嘩~唔知佢做乜鬼
第1野吉左入去但又抆返出黎再吉過{而家叫你玩飛標咩-,-叫佢細力d又話嗯 點知咁對我>.<}
支針管又粗又曲都唔知用左幾耐(有冇定期消毒架?有d驚拿野wo)
開波果陣唔係好痛但收針果陣好鬼痛(打左勁耐囉都唔知佢係咪玩野既)
打完仲要話 :拿~係咪唔痛呢? ̄▽ ̄〣
要昅下昅下咁行返出黎咁都叫唔痛?
等陣果陣又落雨又凍
上左車仲經典呀
坐左最後果排
一上車無啦啦又發作(狂咳又有d暈暈地 又成身輕漂漂咁-,-)
唯有訓教咁就唔會咳架啦
點知差唔多落車果陣無啦啦扑左落黎
好彩家姐扶住我
唔係真係好樣衰
其實果陣都樣樣地衰架啦(因已經好多人望實晒我 )
返屋企食左藥(D藥好鬼勁食左好似升天咁 又會暈陀陀)
沖完涼即卡攤左張床訓。
都唔知幾時先好得返 唉...
1

|
刊登時間︰ 2008-02-24 07:26 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
elvia 於 2008-02-25 04:43 AM 發表:
E家先黎病 都幾慘wo 記住食藥呀
|
網主回覆
仲以為你會串我添-,- 估唔倒你會關心我 哈哈...我日日都記得食藥架啦 唔係點會好呢 就係食完D藥成身輕漂漂同埋暈陀陀 唉...太勁啦D藥 Posted at 2008-02-25 08:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|