JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2018 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 38
累積人氣: 11744
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2008 年 2 月 23 日  星期六   雨天
生病了 感動

拖左成個禮拜先去睇e生

本身都冇咁嚴重架

丫肥叫我食D熱氣野

佢話以毒攻毒WO

加上自己又真係認唔住

食左包餅&幾舊朱古力仲有一個榴槤蛋他

而家唔方唔毒啦

比之前仲嚴重

琴晚咳到得返半條人命咁制

再唔去睇E生真係死得人

要去紅磡去睇好鬼死遠-,-

晏咒冇晒醜派唯有睇夜晚

家姐話早D去拎第1張醜

都唔知做乜鬼一去車狂咳

又唔敢盡情咁咳{驚人地以為我有肺癆-,-}

唯有認住認住咁  {谷到塊面紅晒  又流馬尿   超痛苦呀>.<}

但去到都未開門

之後去左附近餐廳食野

返到去第1張醜已經比人拎左

排第3個

點知個E生又未返

又等多一個鍾   唉!

聽聞個伯伯E生打針好鬼痛

一入到去隻腳已經唔聽洗咁狂震

已經狂打隻腳  但都仲係震{好驚比個伯見倒}

個伯問我乜事

我一邊答一邊叫佢陣間打針果陣細力d

超kai呀我一邊打一邊叫佢細力d{佢聾聾地  驚佢聽唔倒我講野}

佢話唔望就唔痛架啦wo

嘩~唔知佢做乜鬼

第1野吉左入去但又抆返出黎再吉過{而家叫你玩飛標咩-,-叫佢細力d又話嗯  點知咁對我>.<}

支針管又粗又曲都唔知用左幾耐(有冇定期消毒架?有d驚拿野wo)

開波果陣唔係好痛但收針果陣好鬼痛(打左勁耐囉都唔知佢係咪玩野既)

打完仲要話 :拿~係咪唔痛呢? ̄▽ ̄〣

要昅下昅下咁行返出黎咁都叫唔痛?

等陣果陣又落雨又凍

上左車仲經典呀

坐左最後果排

 一上車無啦啦又發作(狂咳又有d暈暈地  又成身輕漂漂咁-,-)

唯有訓教咁就唔會咳架啦

點知差唔多落車果陣無啦啦扑左落黎

好彩家姐扶住我

唔係真係好樣衰

其實果陣都樣樣地衰架啦(因已經好多人望實晒我  )

返屋企食左藥(D藥好鬼勁食左好似升天咁  又會暈陀陀)

沖完涼即卡攤左張床訓。

都唔知幾時先好得返  唉...

 

1

 

刊登時間︰ 2008-02-24 07:26 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)


elvia 於 2008-02-25 04:43 AM 發表:
E家先黎病 都幾慘wo
記住食藥呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

仲以為你會串我添-,-   估唔倒你會關心我  哈哈...我日日都記得食藥架啦  唔係點會好呢  就係食完D藥成身輕漂漂同埋暈陀陀  唉...太勁啦D藥
Posted at 2008-02-25 08:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]