| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 23 日 星期五  |   |
找不到答案  |
|
今晚無啦啦走去追銀樓針粉
平時都好少睇tv既
又唔知點解丫媽會同我傾蜜計囉
平時都好少傾計既
可能因為屋企得返我一個人既關係
又係內戰既問題
都唔知佢地點既
成日都因小小嘈一餐
嘈到通街都知
我覺得好收家囉
你地唔要面我要呀!
有時聽到都好煩
真係唔想多理(想理都冇資格 大人既事幾時到小朋友出聲?)
成日鬧交果陣拎返D陳年舊事出黎講
話丫姨對佢老公好克駁
成份糧獨吞
一分錢都唔比佢老公
返工放工都要行路(呢D真係唔知咩老婆黎既 比著我離左婚10世)
又話佢一分錢都係血
孤寒品種
做姊妹下下都要計住
再係咁連姊妹都冇得做
(覺得丫媽今晚講呢番說話好似暗示話緊我咁>,<~)
又鍾意搞事非
好耐之前丫姨住我屋企等生BB
我都唔知點解我唔比錢佢買餸
要佢自己銀何包出黎買餸
我丞應果陣打唔少虎頭加上又孤寒
呢個無可否認既事實
從來起佢地心目中我都係孤寒品種
搞到今時今日有痛腳比丫姨捉住
成日拎呢件事出黎嘈
我既錯令到丫媽冇面
事問邊個細個唔會孤寒先?
但事實我既錯令到丫媽冇面
我今晚真係好想同佢道歉
我冇果種勇氣講出'對不起'這3個字
真係唔知點解靜係對屋企人會咁樣
好難唔令我咁對佢地
成日諗埋D屎橋搵我笨!
但我對朋友都唔係咁
家姐話我扮大方(聽倒佢呢句野真係好想喊 )
我真係唔知我起我班FD心目中我係個點樣既人?
係咪家姐所講既扮大方呢?
連我自己都唔清楚
我夠竟係個點樣既人?
是孤寒的人嗎?
呢個問題不停起我腦海中漩轉= =?
好煩呀...
只是好想痛痛快快咁喊一埸
5

|
刊登時間︰ 2008-05-24 12:38 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
elvia 於 2008-05-31 01:09 AM 發表:
我一d都唔覺得你孤寒 至小我識左你咁耐我都唔覺 扮大方 大方係發自內心 你係唔係心入面咁諗 我就唔知 不過我眼見嫁你就唔係咁樣 點樣都好我會支持你嫁 知唔知先
|
網主回覆
謝謝你的安慰!!!
我的朋友已經告訴我的答案了
他們的答案跟你一樣
是我對自己沒有信心
所以才會胡思亂想
謝謝你的支持^_^
Posted at 2008-06-01 06:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|