JESICA
暱稱: `:* JeZiCa °×`'
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
搞不清楚
謝謝你
我要撐下去!
你很討我厭!
這社會太現實了
文章分類
全部 (240)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
5D班
elvia
e碟
MSN 正式版本
msn即玩版
【屎忽皮】
女班長
小花
任揀MSN版本
求職
板主
美味DIY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 240
留言總數: 163
今日人氣: 155
累積人氣: 12429
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2008 年 5 月 23 日  星期五   晴天
找不到答案 傷心

  今晚無啦啦走去追銀樓針粉

平時都好少睇tv既

又唔知點解丫媽會同我傾蜜計囉

平時都好少傾計既

可能因為屋企得返我一個人既關係

又係內戰既問題

都唔知佢地點既

成日都因小小嘈一餐

嘈到通街都知

我覺得好收家囉

你地唔要面我要呀!

有時聽到都好煩

真係唔想多理(想理都冇資格  大人既事幾時到小朋友出聲?)

成日鬧交果陣拎返D陳年舊事出黎講

話丫姨對佢老公好克駁

成份糧獨吞

一分錢都唔比佢老公

返工放工都要行路(呢D真係唔知咩老婆黎既  比著我離左婚10世)

又話佢一分錢都係血

孤寒品種

做姊妹下下都要計住

再係咁連姊妹都冇得做

(覺得丫媽今晚講呢番說話好似暗示話緊我咁>,<~)

又鍾意搞事非

好耐之前丫姨住我屋企等生BB

我都唔知點解我唔比錢佢買餸

要佢自己銀何包出黎買餸

我丞應果陣打唔少虎頭加上又孤寒

呢個無可否認既事實

從來起佢地心目中我都係孤寒品種

搞到今時今日有痛腳比丫姨捉住

成日拎呢件事出黎嘈

我既錯令到丫媽冇面

事問邊個細個唔會孤寒先?

但事實我既錯令到丫媽冇面

我今晚真係好想同佢道歉

我冇果種勇氣講出'對不起'這3個字

真係唔知點解靜係對屋企人會咁樣

好難唔令我咁對佢地

成日諗埋D屎橋搵我笨!

但我對朋友都唔係咁

家姐話我扮大方(聽倒佢呢句野真係好想喊 )

我真係唔知我起我班FD心目中我係個點樣既人?

係咪家姐所講既扮大方呢?

連我自己都唔清楚

我夠竟係個點樣既人?

是孤寒的人嗎?

呢個問題不停起我腦海中漩轉= =?

好煩呀...

只是好想痛痛快快咁喊一埸

 

 

  

             5

 

刊登時間︰ 2008-05-24 12:38 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 






訪客留言 (返回 JESICA 的日誌)


elvia 於 2008-05-31 01:09 AM 發表:
我一d都唔覺得你孤寒 至小我識左你咁耐我都唔覺
扮大方 大方係發自內心 你係唔係心入面咁諗 我就唔知
不過我眼見嫁你就唔係咁樣 點樣都好我會支持你嫁 知唔知先
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝謝你的安慰!!!
我的朋友已經告訴我的答案了
他們的答案跟你一樣
是我對自己沒有信心
所以才會胡思亂想
謝謝你的支持^_^
  
Posted at 2008-06-01 06:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]