天nA ;;
我個頭冇啦t333333333333333t``
點解會咁架...
依家變到吾長吾短.v.`
我d頭髮吾長番我都吾會出街.v.`
實在太恐怖啦依家個樣t3t
吾想影相.3.吾想出街.3.吾想番學.3.伿想留在家..
中一d囝囝好細粒.3.`好似小1生:P
但系中一囡囡好kAwa!!呢>w<
今年讀c班.3.
莫少初呀sIr做班主任.3.
佢吾覺吾覺咁爆左;;乜今年女仔高過男仔架..吾岩比例既..男仔發育不全..
哈哈哈哈`-v-
依家坐單丁位.3.`
不過都好過同囝坐..因為-口-`||| ............ [理由吾講:P]
今日玩自我介紹-w-`
笑爆左同o左o3333o`
每條友既自我介紹得2句..`
我叫xxx
鍾意xxxxxxxxxx
傻蕉就系;;
我愛打機:P
哈哈.3.無奈了..
放學呀爸黎接;t3333t
很慘...*___*
又冇得坐小巴t___t小巴真系好好玩:P
有乜人話我知點快d谷長d頭髮呀;;`
依家札辮超煩.v. fK`!!!!!!!
我已經一日洗3次頭啦-[]-!!
傻佬;
5o dAys` 祝莪們幸福 xd ..
傻婆;
依家招仄提莪打bl0g t3333t`
膠;
膠膠尒快D好番啦t3333t
莪比仄恰呀.3.
爰膠的蕉蕉:p
|