今日訓醒唔記得幾點~~
之後等到2點倒整野..出屯門搵人!!搞掂d野之後~
4點幾出蝴蝶灣搵朗仔,雯,彤係到hea..同佢地搵爐!!
本來我都燒,不過家洛約左我睇十月圍城,買左飛@@..所以唔燒~~
過到6點幾x都黎左,之後玩陣去球埸坐底玩pear牌,7點幾閃人..
去市中搵家洛,sor枒..等左咁耐=.="
之後一齊去新墟食野...食完野周圍hea,好悶~~仲有成個鍾..
周圍行,之後行返新墟買野食入埸xd"
睇夜晚9點40分呢埸..好彩佢下午1點幾已經買左飛xd"
第一次同佢睇電影-.-"不過都冇咩野..
睇完之後成12點了!!枒思打比我話有酒局,佢屋企..
家洛唔去,所以佢返左屋企..佢陪我行去景峰,我上枒思到,佢坐車返屋企!!
今晚好小人,冇咩野玩..玩到2點幾3點入左房訓了!!~~
6點後既睇下篇xd"
|