今日好累,好辛苦!!!
我凌晨4點幾先訓,點知朝早8點幾起左身~.~
我dad應該5點倒關左個冷氣,我熱左幾個鍾熱醒左!!
唔知遊下遊下去左第二間房訓倒11點幾起左身~
今日4點要比賽,我差唔多12點倒整野出去
3點倒去到..迷左路30分鍾
另外有幾個女丙打完波輸左/0\黎睇我地打xd"
打完第一局輸左個個冇唒心機,點知意外地反win2局
完左之後換3..睇多陣波就同果幾個女仔閃人~~好累!!
落車得返我同cman,超肚餓..去左食k f c @v@
食完野..之後去左天秀打波~
打左幾個鍾返家lu....
|