今日起身下午4點幾 因為今朝先訓 今日冇野做..訓得好舒服~ 一起身玩電腦玩到6點沖涼落去天秀打波 落到去都係坐下又打下,坐下又打下 同d fd(寶寶)傾下計算.. 跟住11點關左燈就同寶寶去買野食 見到燒賣果幾個人,就住去左公園 吹左唔夠幾個字就返家.. 冇啦啦落雨,之後行緊返家果時又停左~.~ 返到屋企沖涼玩電腦.. 搞掂唒d野之後訓lu. 唉....今日又見到佢~~ 好煩好煩,聽朝又要比賽,真係集中唔倒!! 好辛苦~~