今日4點幾紮醒左~ 打去嘈醒cman..之後自己訓返 10點幾起左身玩電腦,到左1點幾同dad落去食野 食完野出屯門整小小野又返返屋企 買左對排球鞋,之後沖涼搞掂唒d野著對鞋去打波 個個都話好怪不過睇慣左就冇咩野 打完波同幾個波友一齊走..xd" 返屋企除con沖涼搞掂唒d野玩陣電腦訓 心情好左..xddddd""