今日12點起身整野..
勁累,原全唔想起..
因為3點要去到"愧"芬果邊練波..
去到練波都唔累..練完要去旁邊個運動埸跑10個運動埸-.-..
我跑一個已經冇咩氣..跟住跑左6個冇跑~~
跑完返入體育館拿野閃人,返去天秀打波..
去到天秀都係人地叫我入埸我先入
自己都冇跟隊..唉~
冇咩心機去跟..得閒自己又去跑下~
呆下呆下又到關燈~去左買野飲之後返家..
好似都唔知自己做緊咩咁 好想喊~
返到屋企沖涼玩電腦訓~~
唉...成日都係懞懞下咁,我想精神d都唔得
唔想比野影響到我打波,點解打打下波都可以搞到自己燥
打波唔係可以唔諗其他野架咩??
|