↓小狐日誌xd”
JJ0615
暱稱: 小狐
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-30
2010-05-29
2010-05-27
2010-05-26
2010-05-25
文章分類
全部 (307)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
冬姑
kawaii
丫紫
jojo
小籠包
. (klops123)
趙趙
yipckkkkk (yipckkkkk)
丫ling
衰妹
波兒
cman
29
屁屁
華華
色狼
tmy
叉包
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 307
留言總數: 791
今日人氣: 15
累積人氣: 5449
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 25 日  星期六   晴天


2009-07-25 呆滯 分類: 未分類

今日12點起身整野..
勁累,原全唔想起..
因為3點要去到"愧"芬果邊練波..
去到練波都唔累..練完要去旁邊個運動埸跑10個運動埸-.-..
我跑一個已經冇咩氣..跟住跑左6個冇跑~~
跑完返入體育館拿野閃人,返去天秀打波..
去到天秀都係人地叫我入埸我先入
自己都冇跟隊..唉~
冇咩心機去跟..得閒自己又去跑下~
呆下呆下又到關燈~去左買野飲之後返家..
好似都唔知自己做緊咩咁好想喊~
返到屋企沖涼玩電腦訓~~

唉...成日都係懞懞下咁,我想精神d都唔得
唔想比野影響到我打波,點解打打下波都可以搞到自己燥
打波唔係可以唔諗其他野架咩??