今日3點倒起身..
跟住整野5點去到天瑞體育館睇波!!
睇lo幹庭..win左!!
睇完之後有班去左食野,我同幾個fd去天秀..
估唔到佢地行去..好熱=.=
6點30分倒去到出唒汗..坐左幾分鍾就跟隊打!!
打左2埸就冇打喇..之後都係坐係到or猜下波同埋跑步
唉~~好冇心機!!!
呆呆下又到關燈,跟住同個fd走人..
佢打波果時比人撞到仆街,好慘~~
痛住咁走..見到都辛苦!!
之後我返到屋企沖涼
點知我爸話同我落去食野,我沖完涼就同佢落去..
點知佢都冇食,only飲左支酒,我食左碟抄餐肉公仔面
返到屋企玩電腦訓覺~~
究竟我做緊d咩~.~??
點解我完全唔可以清醒!!
|