今日2點鍾起身..整野出去屯門剪頭髮 剪完頭髮搞掂唒d野返天水圍6點倒~ 之後出唒汗..沖涼換3落天秀 落到去預料既野出現左!! 不過算..跟住同幾個fd打波 呆下呆下就關燈.. 同2個fd走.. 返到屋企沖涼玩電腦訓 今日冇咩心機打咁多野.. 睇住咁多先各位!! 今日帶住一副面具~~ 原來係咁辛苦..唉!!