今日3點幾起身..dad1點幾2點係咁嘈我~ 不過我都冇起到身.. 起左身之後玩電腦~ 6點倒整野落天秀~ 冇咩野做落到去.. 之後我去跑步整親隻腳.. 過左陣都冇咩事!! 10點倒個fd話想走, 我陪佢走左.. 走左之後唔記得左我要買野食 跟住去左俊宏軒買左盒飯同埋個包上屋企 返到屋企沖完涼就食野.. 玩電腦訓覺~~ 唉...好亂呀我!!