人原本就不能超越神..
那就只好求神幫助!!
但沒人可以證明神的存在~
所以只好順其自然~~~
迷信都不能證明什麼的..
順其自然才是真實的~~對嗎??
今日11點幾定唔知12點幾起身..
跟住玩電腦1點幾同dad落去食野
食完野返家玩電腦,到到差唔多4點有人打電話黎話今晚11點飲酒
我4點幾整野自己出左屯市買衫褲鞋
用左685蚊..跟住返屋企7點倒換3落天秀
打波盡力就算..唉!!
打到差唔多10點有人打黎話開始玩..
so就早走返屋企整野出去屯門
去到之後差唔多11點,之後玩.....
玩到4點幾就走lu..
返到屋企5點幾倒,沖涼玩電腦就訓..
|