今日朝早6點幾起左身. 有得訓都訓唔耐~ 之後玩電腦睇電視至到1點.. 同雷震子嘈交~~ 跟住同dad食野.. 差唔多3點返到屋企.. 雷震子走左~但仲勁多狗屎.. 返到屋企濕唒,搞掂唒玩電腦 4點鍾訓著左,訓到7點起左身整野落天秀 落到去打波..好小人!! 返到屋企搞掂唒d野食野玩電腦.. 訓... 緊記座右銘!!