今日朝早7點幾訓到朝早8點.. 訓左1個鍾就起身整野出良田練波. 練到12點..之後返屋企~ 返到屋企玩電腦睇電視.." 4點倒訓著左.. 6點30分倒起身整野落天秀~ 打完波10點20分倒同芷恩閃~ 返到屋企沖涼.食野..玩電腦. 訓~~ 要期望,希望一件事是很辛苦的事... 但是..總好過望的資格都沒有!! 相信努力是不會白費的~ 一直都會有動力去努力!!! 主啊!!我會明白你...希望你都會明白我~