今日夜晚7點幾起身.. 跟住整野落天秀~~ 9點幾倒有人打黎話有節目~ 出屯門飲酒.. 打到差唔多11點就返屋企整野出去 估唔到我可以得到小小的回報.. 因為聽日有野要係屯門做~ 所以今晚係表姐到訓~ 個電話冇電~唉..冇得用!! 感謝主讓我了解!! 我都知道滿足便可以了..^^