笑一笑世界多美好!!! 任何事努力就會得到成績 要求不用太大,滿足到現在這一刻就可以了 總好過要求大..換來的可能是什麼都得唔到唷!! 傷心有時候是自己拿回來的!! 今日2點幾比勁多電話嘈醒 跟住過左陣4點幾落左去買串燒食~ 返屋企之後玩電腦..6點幾再落去買粥食~ 7點幾整野落天秀.落到去打左好耐波~~ 跟住關燈,就返屋企沖涼玩電腦.. 過左陣落去買野食..返上黎食完之後玩電腦 訓覺~~